Čtvrtek 27. února 2020, svátek má Alexandr
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 27. února 2020 Alexandr

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O42l23g90a 47P67a72v86l85í13k39o86v60á 6574408827142

Milej pane Kvapile. V této zvrácené společnosti, ve které se vypichují marginálie a ty se staví na piedestal, došlo k tomu, že si homosexuálové bezohledně vytřískávají něco, co nazývají právo na výchovu děti. Pořád je to však jen o tom, že si něco vytřískávají (a zjevně jim nebude stačit ani toto) a vůbec to není o tom, jaké podmínky připravují těmto dětem. Samozřejmě, že nepochybuji o materiálním dostatku, protože kdo z gay párů si může dovolit chůvy, než zámožní. Celou problematikou se táhne nekonečná nit LGBT představ: my chceme všechno, co máte vy, resp, raději více, než máte vy, ale není tam špetička reflexe toho, že se jedná o tvory, které se nemají jak bránit proti tomu, co je proti přírodě a tak mají tito tvorové alespoň nás a my je budeme bránit do roztrhání těla, duši nám totiž nevezmete

+1/−3
12.12.2019 0:33

J19a29r10o94s70l55a16v 52K73v87a69p98i41l 9296276564743

Promiňte, paní Pavlíková, ale tím, co jste napsala v textu, na který tímto článkem reaguji, a tím, co jste napsala v tomto příspěvku, mi připadáte zvrácená spíš vy než společnost. Je to podobné, jako že škarohlíd se dívá na okolí svou "psychickou optikou", a proto vidí všechno škaredé.

A ještě jednou promiňte - víte o té problematice houby. Slova, která sem o ni kladete, vyplývají zjevně z vaší indoktrinace určitým typem mediálních projevů. Formulace, jako "vypichují marginálie a ty se staví na piedestal", "homosexuálové bezohledně něco vytřískávají", "celou problematikou se táhne nekonečná nit LGBT představ", jsou jen ubohé prázdné floskule. Ve skutečnosti nevíte nic o představách homosexuálů, o jejich životech - co vám dává právo se takto vyjadřovat? Proč byste zrovna vy měla určovat, co je proti přírodě? Chcete bránit bezbranné děti (asi ve spárech homosexuálů), ale ve skutečnosti jim nijak nepomáháte, naopak jim svými předsudky škodíte.

Pokud byste byla o té problematice schopna reálně uvažovat, došlo by vám, že vůbec nejde o to, co si o homosexuálech jako o jakési "sociální skupině" myslí většinová společnost, ale o životy reálných lidí, jejichž práva by měla být stejná jako vaše nebo moje. Vás asi děsně dráždí LGBT komunita, ale to, že existuje, je důsledek postojů lidí s předsudky, jako jste třeba vy, kvůli kterým se lidé s odlišnou sexuální orientací musejí domáhat práv, která jsou pro heterosexuálně orientované lidi v této společnosti naprosto běžná.

I bez vašich snah bude i nadále naprostá většina členů společnosti orientovaná heterosexuálně, muži a ženy budou plodit děti, a proto nevidím důvod, proč by homosexuálové neměli mít stejná práva jako heterosexuálové, pokud o ně mají zájem. Pokud bych se bál o další osud manželství a rodiny, tak spíš kvůli velké rozvodovosti a nechuti stále většího počtu heterosexuálních lidí uzavírat manželství. Jenže to je prostě otázkou vývoje.

+8/−1
12.12.2019 1:09

B87r42o64n27i62s76l46a73v 32G76a23b79r67y70š 2692789751

Nemilá paní Pavlíková, ve zvrácené společnosti se pohybujete Vy, zpravidla od Vás jde nejvíce nenávisti proti něčemu, co vůbec nemáte možnost ovlivnit a myslíte si, že máte nějakou moc proti tomu něco dělat. Bezohledně se tady vyjadřujete o lidech, o kterých nic nevíte a navíc Vás zajímají děti, které ani neexistují. Proč se nezabýváte reálnými dětmi z reálných rodin, které jsou šikanovány, týrány a zanedbávány?

Vy nebudete bránit nic, protože Vám nikdo nic nebere. Vaše představa toho, že tomu nějak zabráníte, je opravdu směšná. Bohužel nechápete, nechcete pochopit nebo spíš nemáte ani vůli předstírat, že o Vás vůbec nejde a po změně zákona se Vás nový stav nijak nedotkne. Nechci víc práv než máte Vy. K čemu by to bylo? Nechci nic speciálního. Můj požadavek je zcela logický a legitimní. Vás se nebudu ptát, jestli smím s partnerem uzavřít manželství a vychovávat děti.

Proti přírodě je spousta věcí, které jako tvor využíváte. Je zajímavé, že nebojujete proti všemu, co je proti přírodě, ale jen proti tomu, co se Vám hodí do krámu. Vyplývá z toho, že ani nevíte, co je v souladu s přírodou nebo proti ní.

Nedělám si iluzi, že někdy prozřete a budete ohleduplnější. Nezakazuju Vám, abyste ty Vaše bláboly publikovala, ale pokud to bude možné, určitě se ozvu. Jak se budete chovat Vy, budu se chovat i já. Závisí hlavně na Vás, jestli spolu budeme vycházet nebo se do nekonečna štěkat.

0/−2
12.12.2019 9:06

M44i71l79a71n 84Š70ť66a84s94t93n84ý 8278852715197

Naprosto zcestné názory. Jak pohlížíte třeba na Klokánky, kde skupinu dětí vychovává zpravidla několik tet bez přítomnosti mužského elementu? Také je to zvrácené? A to už nemluvím o klasických dětských domovech, kde jsou podmínky ještě daleko horší. A není nakonec pro dítě lepší, aby ho vychovával LG pár v domácím prostředí? Nehledě k tomu, že mnohdy je jeden z páru biologickým rodičem dítěte.

+3/0
12.12.2019 10:33

O68l13g82a 52P50a48v90l65í32k58o96v32á 6384398937292

Klokánkům říkáte argument? Je to instituce, která řeší naléhavé problémy a ze strany společnosti i pracovníků Klokánků je snaha tyto problémy vyřešit a děti vrátit rodičům nebo jim vyhledat náhradní péči, když se např stane neštěstí. Nebo váš argument klasických dětských domovů. Společnost je zřídila opět pro potřebné děti, ale protože chod těchto zařízení je v rukách konkrétních lidí za konkrétních a mnohdy nepříznivých podmínek, jsou pod palbou kritiky, neříkám, že neprávem. Nahrazovat špatnou instituci jinou špatnou institucí není řešení, pane Šťastný. Řešení je věnovat se potřebným jak nejlépe dokážeme.

+1/0
12.12.2019 11:37

B97r38o61n53i82s84l94a25v 56G93a60b77r81y51š 2882159901

Dělejte vše pro to, aby se ty děti do dětských domovů nejlépe vůbec nedostaly. Nepočítám nějaké neštěstí ve formě úmrtí rodiče, ale jde mi o stav, kdy se dítě dostane do tohoto zařízení, protože se o něj jeho biologičtí rodiče nechtějí postarat nebo jsou na to moc líní.

Věnujte se těm potřebným a nestrkejte nos do něčeho, po čem Vám nic není. Vy mě neživíte a nemáte tedy nejmenší právo rozhodovat o tom, jestli můžu uzavřít manželství se svým partnerem nebo adoptovat dítě. Obojí můžu udělat v zahraničí a Vy se o tom ani nedozvíte. Tak neřešte něco, co se Vás netýká.

0/−1
12.12.2019 14:18

O51l70g98a 66P86a35v35l94í79k24o48v36á 6734438557642

To jste zase vy? Váš osud a vaše rozhodnutí jsou na vás a jsou vaše, ovšem i důsledky vašeho konání jsou určeny především vám. Komentáře k hanebnostem, kterými jsou například "pronájem výrobního prostředku dělohy nějaké osoby" jsou srovnatelné s praktikami gestapáků, jenže, chraň bože, to se výlučné skupině občanů sdělovat nesmí

0/−1
12.12.2019 15:16

B98r65o28n56i19s65l84a28v 87G37a93b54r39y86š 2492169171

Nedělejte si iluze, že Vaše hanebné komentáře nemohou též podléhat kritice. :-) Ale jakmile někdo nesouhlasí s Vaším názorem, hned ho přirovnáváte ke gestapákům. Od Vás už je to očekávaná reakce.

0/0
12.12.2019 15:35

J27a47r86o33s29l41a51v 35K27v86a14p79i75l 9296296264313

Zapomínáte na to, paní Pavlíková, že do Klokánků a dětských domovů se dostávají děti často vinou svých nezodpovědných rodičů z vámi adorovaných "tradičních" rodin. Dávám slovo "tradiční" do uvozovek, protože netuším, co si pod tím pojmem kdo představuje, ale smutnější je, že vy nejspíš také nevíte, co to je tradiční rodina.

+1/0
12.12.2019 15:04

O26l51g33a 86P43a42v14l23í47k98o97v41á 6504508367982

Dobře víte, že se do Klokánků dostávají především děti ze sociálně vyloučených rodin, tedy alkoholiků, gamblerů či odsouzených rodičů. Zakážete těmto lidem plodit děti? Nebo si vezmete do adopce dítě/děti, o kterém víte, že ho/je nezvládnete? Jedná se pouze a jenom o odvádění pozornosti od prvotního tématu, kterým jsou trable dítěte vychovávané homosexuálním párem. Nemám v úmyslu v této debatě dále pokračovat, protože by se jednalo o motání se v kruhu. Přeji vám hezký den.

0/−1
12.12.2019 15:24

J29a65r26o18s77l75a45v 85K15v82a47p97i24l 9176616734343

Není to odvádění pozornosti, ale poměrně zásadní otázka. I rodiny, kde jsou rodiče alkoholici, gambleři, kriminálníci a podobně a mají děti, jsou podle všeho "tradiční" rodiny, o kterých tvrdíte, že jsou pro výchovu dětí nejlepší. Jak mohou být prvotním tématem "trable dítěte vychovávané homosexuálním párem", když například vy o tom nevíte naprosto nic a já jsem to za téma článku, pod kterým diskutujeme, neměl? Vy se zkrátka jen snažíte strašit tragickými osudy fiktivních dětí vychovávaných homosexuály a že nechcete dál diskutovat, celkem chápu, protože nemáte argumenty, které by nepůsobily zoufale nebo směšně.

+1/0
12.12.2019 15:39

O23l65g33a 63P83a40v13l54í28k16o92v52á 6374858467632

Tak jen jedna poznámka. Moje argumenty, týkající se výchovy dětí homopáry, nejsou pro homopáry příznivé. Přečtěte si, co odpověděl pan Gabryš na to, že považuji "pronájem výrobního prostředku, tedy dělohy" za praxi srovnatelnou s praxí gestapa. Odpověděl osobním útokem a to určitě není diskuse. Že je to mé přirovnání tvrdé, připouštím, ovšem je to jen varovná myšlenka. Pronájem dělohy je bezohledný a surový čin a okecávat to "finančním příspěvkem nebohé samoživitelce 12 dětí" je prachsprostý útok na city, té ženě nic pozitivního do života nedá, jen vědomí, jak je zubožená. A vykořeněné dítě zahrnuté věcmi a žvaněním o lásce - špatně se na to myslí.

0/−1
12.12.2019 16:21

J53a76r10o63s10l22a48v 75K86v10a38p58i66l 9256336904463

Proč bych měl číst, co vám odpověděl pan Gabryš? Já s vámi diskutuji za sebe a svými argumenty, takže je naprosto zcestné, když se odvoláváte na své slovní potyčky s někým jiným. To, že onu praxi srovnáváte s praxí gestapa, je jednak nehoráznost, která ukazuje, že si nevidíte do úst, respektive do hlavy a jednak je to i faktická blbost. Kdybyste napsala "s praxí nacistů" obecně, měla byste to aspoň formálně správně. Gestapo jako státní policie se ale ničím podobným nezabývalo.

Když jste však zabrousila až tak daleko, je zřejmé, že nejste schopna formulovat své myšlenky aspoň trochu rozumně a věcně.

To ostatně dokládá poslední věta vašeho příspěvku: "A vykořeněné dítě zahrnuté věcmi a žvaněním o lásce - špatně se na to myslí." To je úplný nesmysl. Jak víte, že to dítě bude vykořeněné? Jak víte, že nebude skutečně milováno, ale bude se o lásce jen žvanit? Jak víte, že se zájem o dítě bude projevovat jen formou zahrnování věcmi? Jestli se vám na to špatně myslí, pak si svévolně nekonstruujte podobné blbosti a nebudete na ně muset myslet.

+1/0
12.12.2019 16:42

O66l25g37a 69P75a65v81l85í14k32o57v39á 6924618557602

Prchám od hlouposti a zavilosti, rádoby argumentací bez argumentů, jen zneužívání poznatků oponenta, kterou tady máte, tož s pánembohem

0/0
12.12.2019 20:41

B61r60o62n83i73s70l22a52v 83G87a95b39r74y95š 2602899691

Prcháte od hlouposti a zavilosti? Jak chcete utéct sama sobě?? ;-D

0/0
12.12.2019 21:41

J60a89r28o30s36l83a11v 44K81v24a18p25i28l 9576176754123

Paradoxem je, že od toho, co píšete, právě vy nemáte šanci utéci, jelikož se to zrovna vás explicitně týká. Je mi z vás ale malinko smutno jako vždy, když zjistím, že člověk, o kterém jsem si dosud myslel, že je schopen aspoň jisté sebereflexe, jí schopen není.

+1/0
12.12.2019 22:46

O15l63g72a 38P61a92v54l24í26k90o76v84á 6554398367952

Připouštím, že jsem doposud netušila o rozsahu hysterie a obhajování vlastní frustrovanosti, se kterou jsem se v rámci tohoto blogu seznámila a rozhodně se příjemně necítím

0/0
12.12.2019 23:20

J48a32r11o65s41l40a34v 78K82v39a88p97i44l 9686696484323

Ani se příjemně cítil nemůžete, neboť vůči mně jste v argumentační nouzi. Docela mě ale baví sledovat, jak kličkujete, protože nechcete přiznat, že o problematice homosexuálů nevíte zhola nic. Když vám nevyšlo gestapo, tak jste vytáhla frustraci a hysterii. A s čím se vybalíte příště?

+1/0
12.12.2019 23:36

B97r93o54n36i95s32l37a35v 75G21a66b19r66y95š 2672779871

Taky jsem netušil, že tak zkušená žena jako Vy, která toho mnoho za svůj život zažila a nic ji už nepřekvapí, může propadnout tak ohromné hysterii a frustraci, aniž by k tomu měla jediný racionální důvod. A v podstatě pro nic za nic.

0/0
13.12.2019 8:30

B31r18o83n74i45s72l33a48v 58G78a63b65r25y81š 2322179461

Vaše komentáře a pocity vydáváte za argumenty? Jistě, žádná nadávka není pro nikoho příznivá. A Vy tady neděláte nic jiného, než shazujete a pomlouváte lidi, které ani neznáte, jen proto, že mají jinou sexuální orientaci. Stejně jako pan Kvapil píšu za sebe a i když Vám můžu připadat vztahovačný, jinak na to reagovat ani nejde, protože se mě tahle problematika osobně týká.

Vaše srovnání nekulhá na jednu nohu, to je přímo invalidní.

Že se pronájem dělohy tak drsně jmenuje, nutně neznamená, že musí jít o surový čin. Žádná žena k tomu není dotlačena násilním. Navíc homosexuálové nikdy nebyli jediní, kdo tohle využíval.

0/0
12.12.2019 17:49

B33r41o42n50i21s36l78a37v 16G63a22b22r72y71š 2912399661

Jak je možné, že se heterosexuálové nedokážou o své dítě postarat? Jsou to přece heterosexuálové a podle Vás má dítě právo na matku a otce. Celou dobu hustíte, že jedině oni mají to výlučné právo vychovávat jimi zplozené děti. Tak proč tedy umisťují děti do dětských domovů, Klokánků, babyboxů, nebo je dokonce i vraždí??

Neříkám, že jsou homosexuální páry stabilní nebo super dokonalí, ale určitě se v mnoha případech o dítě postarají lépe, protože se k němu dostali velmi složitou cestou a je tedy zřejmé, že si toho budou vážit. Nicméně jsou to taky lidé se všemi klady i zápory. Zároveň říkám, že o dítě budou mít zájem stabilní páry, ne lidé, kteří mají každý měsíc jiného milence nebo milenku.

Až naučíte gamblery a alkoholiky postarat se o dítě zároveň s tím, aby s gamblerstvím a alkoholem přestali, a až vezmete rozum do hrsti a nebudou za Vás rozhodovat vyhrocené emoce, pak Vás budu brát vážně.

0/0
12.12.2019 15:49

M79a47r39e47k 32V57a80l13i57č72e58k 2701209944830

Kristepane, promiňte, ale to je dost smutnej text od dospělé ženy v roce 2019.

+1/−1
12.12.2019 11:36

J86a58n 59B44u45r55d79a 4952579951182

R^

+2/−2
11.12.2019 22:28

J66a68r36o46s16l90a72v 85K24v51a68p16i84l 9186846684183

Děkuji.

0/0
12.12.2019 6:23

B77r15o78n45i52s26l37a84v 23G41a94b30r34y67š 2422899361

Pěkný článek. Velice. :-)R^

Paní Pavlíková je takový typ babičky, který uvaří, napeče a pohostí, ale do složitějších debat bych se s ní nepouštěl, protože začnou pracovat její emoce a jakékoliv racionální argumenty u ní neprojdou. A my bychom pak měli odkejvat všechno, co řekne, protože ona vzhledem k věku má spoustu životních zkušeností a ví, co říká, i když to nedává smysl.

O každém argumentu těch odpůrců by se toho dalo napsat spoustu a rozebrat je do mrtě, ale na to tady není prostor. A ono by to ani nezabralo, protože pořád se hádám s těmi samými lidmi, kterým už tolik let vysvětluju jednu a tu samou věc. A oni to ne a ne pochopit.

+3/−3
11.12.2019 21:20

J48a24r43o31s36l51a78v 46K19v68a44p88i52l 9596376694203

Děkuji. Chtěl jsem vám odpovědět, ale teď jsem si uvědomil, že už jsem to v podstatě udělal pod jinými vašimi příspěvky. Každopádně vám přeji, abyste měl šťastný život a hodně síly překonávat předsudky okolí, o kterých jste se tady někde zmínil.

+1/0
12.12.2019 0:25

B87r78o90n38i30s26l19a18v 30G77a41b89r93y27š 2112729931

Vám zase patří moje díky za podporu. :-)

0/0
12.12.2019 8:54

J80a45r54o73s56l77a36v 65K15v16a67p49i33l 9876456924633

Není zač. Píšu, co si myslím na základě získaných poznatků.

0/0
12.12.2019 15:05

B56r54o21n45i19s92l27a21v 27G30a10b15r29y74š 2272879791

Bylo by fajn, kdyby tyhle myšlenkové pochody mělo víc lidí. :-)

0/0
12.12.2019 15:33

J64a55r33o65s23l31a22v 11K64v20a12p49i80l 9546526544113

Ale ono je má spousta lidí, bohužel je stále dos i takových, kteří se topí v předsudcích.

+1/0
12.12.2019 15:41

P62e53t28r 82D45r35a60p56a44l 4594161643

jsme parta 6 kamarádů ve věku od 45 do 65, co spolu chodíme na pivo. všichni minimálně středoškoláci, někteří inženýři. přesto někteří z nás mají na toto názor, jak z předminulého století. Tím chci říct, že předsudky nesouvisí ani s věkem, ani se vzděláním, ani s pohlavím

+2/0
12.12.2019 7:39

J98a86r92o32s44l18a79v 46K40v90a40p88i33l 9186386164183

Ano, předsudky jsou apriorní a s věkem, vzděláním ani pohlavím nesouvisí. Souvisí se založením člověka s jeho výchovou.

+2/0
12.12.2019 8:43

B76r49o55n62i73s73l63a44v 60G81a19b96r14y66š 2852619941

Ano, já vím. Jenže já jsem se zmiňoval jen o této konkrétní osobě. A zpravidla to bývá tak, že staří lidé mají většinou nejvíce odporu.

+1/0
12.12.2019 8:55

L98a20d25i56s57l20a44v 74J63í32l62e86k 9922229272311

Já bych do těchto ůvah zahrnul i to případné dítě. Ukazuje se, že dítě vychované homosexuály to má těžší.

+7/0
11.12.2019 21:06

J49a35r81o65s19l46a23v 29K68v10a57p96i36l 9426856734123

To by bylo třeba specifikovat, v jakém smyslu to má těžší?

+2/0
11.12.2019 21:19

L70a22d38i95s92l30a91v 44J28í98l19e40k 9812729882961

Vyskytuje se u nnich vce poruch a když vyrostou je mezi nimi vyšší počet sebevražd.

+5/0
11.12.2019 21:27

B78r81o27n59i78s39l88a73v 12G37a88b19r85y76š 2362899751

Víte, proč je u nich více sebevražd? Pídil jste se někdy po těch příčinách?

+3/−1
11.12.2019 22:22

L23a89d51i15s91l53a42v 61J73í73l28e23k 9192379282831

Ne, nemám k tomu podklady. Zajímalo by mne to. Ví znáte příčiny?

0/0
12.12.2019 20:08

B18r39o62n13i55s52l90a81v 49G32a90b91r12y34š 2412329821

Jak jste teda přišel na to, že mají homosexuálové více sebevražd a depresí? Nechci se s Vámi hádat, jen mě zajímá, z čeho Vaše úvaha pramení.

Jinak mám stejnou odpověď jako pan Kvapil.

0/0
12.12.2019 20:18

L15a59d97i55s73l89a73v 27J27í65l25e54k 9872289612901

Četl jsem, že v USA sdělali takovýto prlzkum. Bohužel si nepamatuje, ve které tiskovině.

0/0
12.12.2019 20:27

J12a67r96o36s71l66a47v 59K32v52a30p50i69l 9706486864903

Teď jde o to, jestli ty poruchy a sebevraždy ovlivňuje výchova homosexuály, nebo společnost, jež ty děti vystavuje svými předsudky tlaku,který nejsou schopni někteří jedinci zvládnout.

Vzpomeňte si, co jsem napsal, že homosexuálové nemají problémy kvůli své sexuální orientaci, ale kvůli postojům a apriorním předsudkům většinové společnosti.

+3/0
12.12.2019 0:12

M35i85l22a34n 19Š83ť88a23s81t34n73ý 8268332765137

To by mne skutečně zajímalo z čeho čerpáte, když o takové skutečnosti nemohou být žádné statistické podklady.

+2/0
12.12.2019 10:22

L73a50d43i38s63l85a24v 42J91í60l94e50k 9462529762561

V nějakém článku jsem četl výsledky, ke kterým došly v USA.

0/0
12.12.2019 20:10

B93r75o67n96i91s74l78a77v 58G22a46b58r84y22š 2842159291

Aha... A byly tam uvedeny i příčiny?

0/0
12.12.2019 20:21

L53a47d94i29s15l57a36v 49J71í78l42e57k 9872489762391

To si nevzpomínám.

0/0
12.12.2019 20:28

B56r26o32n56i19s15l80a75v 63G60a15b72r76y83š 2172479191

Škoda, zajímalo by mě to.

Možná je to spekulace, ale mohlo by to být nějak takto: žijete v nějakém okolí, vnímáte názory a postoje druhých a dostanete se i k tomu, jaký názor mají na homosexuály. Ze všech stran budete poslouchat, že je to omyl přírody, že bychom vyhynuli, kdyby byl takový každý, že jsou nemocní a nechutní. Přijdete do puberty a zjistíte, že se Vám líbí víc kluci než holky. Začnete o tom přemýšlet, proč tomu tak je, ale na nic nepřijdete. Budete smutný z toho, že o homosexuálech takhle lidi mluví, přitom Vy jste ještě nikomu nic neudělal, jen si žijete svůj život. Negativní komentáře začnete vnímat víc a víc, budou se Vám posmívat, přijde i lehká šikana, ještě víc Vám to začne vrtat hlavou, co jste komu udělal, chcete všem vysvětlit, že nemocný vůbec nejste, budete brečet po nocích, dostanete se do depresí a pokud by Vaše máma byla Jana Jochová, řekne Vám, že jí nikoho nemáte vodit domů a ať jste raději sám. Pokusíte se o první sebevraždu. Půjdete na psychiatrii, moc Vám to nepomůže a po čase se zkusíte zabít znovu. Tentokrát úspěšně.

0/0
12.12.2019 21:40

M44a26r97e38k 61V73a70l19i69č52e13k 2101459104340

Ůvah? Fakt?

+3/0
11.12.2019 22:14

B97r80o55n65i68s82l71a44v 41G24a53b51r95y31š 2752939931

No jistě že to bude mít těžší. Já jsem to jako premiant měl taky ve škole těžké. Ono to tak bývá, když vyrůstáte mezi primitivy, kterým vadí i to, že vůbec existujete.

+4/−2
11.12.2019 22:18
Foto

Z35d20e77n14ě59k 40M27a64t57u85š98k45a 7378726635256

žít a nechat žít

+6/0
11.12.2019 20:14

J15a47r78o12s60l81a50v 60K54v63a96p46i29l 9286226474753

Přesně tak.

+1/0
11.12.2019 20:16

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz