Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

No jo no, díky za blog.

Já jsem dnes ráno pod její předposlední blog do diskuze napsal:

Hmmm. Asi dobře víte, proč jste neotevřela diskuzi pod svým posledním blogem.

Jak se vlastně nazývá ta sprostá metoda, že si něco vymyslíte a pak ten váš výmysl pranýřujete?

7 0
možnosti
JK

Nějak se to nazývá, ale nemůžu si vzpomenout jak.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

5 0
možnosti
JR

J52a42n 79R46i62c15h58t13e59r

5. 12. 2022 15:09

"eufemistický název pro stupidní a lživou odrhovačku"

Tak já nevím... Polsko přiznalo, že jim bylo známo, kdo raketu vystřelil, ale chtěli se nejprve poradit s USA, Američané potvrdili, že se čekalo, až se prezident Biden vyspí, jestli to mají přiznat... ale odrhovačka je lživá.;-D

13 9
možnosti
JK

Hoďte sem odkaz na své tvrzení, že "se čekalo, až se prezident Biden vyspí". Ať máme (mám) představu, jak věrně interpretujete sdělovací prostředky. Díky.

4 1
možnosti
Foto

Jarkem Nohavicou se, pokud možno, nezabývám. Nevybavuji si, že by mi něco z jeho posledních počinů připomínalo protestsongy. Ale snažím se nepodléhat vášním jiných, ať už fanoušků nebo kritiků. Proto musím podotknout, že mi svou poslední fotbalovu virtuálkou Dát gól připomněl Nohavicu, jakého jsem znal. Predpokládám, že to nenapsal pro duo Jana @ Hana. Ty předešlé považuji za duchamorné a nedůstojné talentovaného člověka, spíše charakterizující zmíněné duo.

1 0
možnosti
JK

Na Kamélie byl aspoň hezký pohled.

0 0
možnosti
MV

Nečetl jsem její litanie, protože blogy se zavřenou diskuzi nečtu. Ale dokážu si představit, či všechno pí učitelka si blogu namastila a vám díky za náhled si jejího textu. Co si o pí učitelce myslím, jsem jí už napsal v jiných diskuzích. Vám karma za slušný a jasný text.

23 1
možnosti
NP

Velmi dobře napsáno. Karma R^

21 3
možnosti
MB

Opravdu, autorku neřeším, potažmo ani Nohavicu.Pouze mne dožralo - jsa nalapán. Blogy bez diskuse nečtu, nebyl jsem bedlivý! Autorka mi sdělila. Zapsala 2 verše Jarka. I kdyby byl mizerný člověk?Tak ji to nevadí. Verše se mu rýmují a dobře tahá za měchy. Přiznám se, podivné.I U představitelů - Adolfa, Beníta by se cosi hezkého našlo. H. Himmler řeba psal pěkné dopisy ženě, zmiňoval své děti. . Je něco zapsáno? ...

Nabízí se otázka- Jít na koncert? Proč ne, není zakázaný.Mluvím za sebe. Alespoň trochu! Morálním rámec autora- musím přijmout. Pak jej jdu vyznávat.Pro mne, nepředstavitelní Alexandrovci- jejich čapky-1968.Polehřčující okolnost - na nic si nehrají.Slouží režimu .

Nechápu, jak mohu sledovat.Toho , kdo z následné hrůzy žil- práskač Stb. Podobně Putin přepadne Krym a sype bomby.Jarek jede - krvavé ruce podává svou ruku? Nakonec skládá jakési voloviny o raketce? K tomu bláboly, že se zrodil a zesne v komunismu ... ?

To jsou ty momenty, kdy píši.Jít na koncert nemohu.Někdo by mne viděl a ještě bych byl pomluven. Podobně, jak dlouho se budou šířit voloviny? O Slezském bardu? Tím byl Petr Bezruč-Zvaný Vladimír Vašek. Nohavica zase- měl jako tajný spolupracovník krycí jméno Mirek. To jako budeme mít bardy dva? Petra a Mirka ?...:-)

10 4
možnosti
JK

Jarek jede - to je fakt.

2 0
možnosti
JN

J22o92s83e47f 44N81i45k69l

5. 12. 2022 13:35

"....pak si myslím, že by její učitelování bylo na pováženou..."

Já si myslím, že paní učitelka je profesionálka a zná a dodržuje paragraf 32 školského zákona...takže nemějte péči...

8 8
možnosti
JK

Můžu mít péči, o co chci, víme. Vy jí chodíte do vyučovacích hodin na náslechy?

11 0
možnosti
JK

Díky za odkaz. Přečtu si.

1 0
možnosti
JK

Copak, bolí vás palec?

10 3
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik