Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U Větvičky se naplno projevila škola B. Olšera. Vám karma.

18 0
možnosti
JK

Jo jo, copak Olšer. Pan Větvička mu také vystavěl při jeho úmrtí zde na blogu "pomník".

9 0
možnosti
JK

To už jsem tu před časem psal, jak se větvička chlubil, coby vizionář, že předvídal výskyt teroristů na Ukrajině. A fakt se mu to splnilo, i když mu ty teroristy nakonec ztělesnili rusáci, což ho asi příliš nepotěšilo... :-)

13 0
možnosti
JK

Jako vizionář dělá jednu chybu, a to, že je moc konkrétní.

3 0
možnosti

R^ Po přečtení pár posledních blogů Větvičky, u kterých raději ani neotevřel diskusi, jsem skutečně neměl žaludek na to, vyslechnout si ten rozhovor na rádiu Universum. A jak vidím podle vaší reakce, o nic jsem nepřišel.

11 0
možnosti
JK

V jistém smyslu jste o něco přišel. Avšak chápu vás, jak to myslíte.

3 0
možnosti
Foto

Pane Kvapile, jestli jsou vaší pravdou urážky pana Větvičky, tak to jsou tedy argumenty jak se patří pro současné hlasatele jediné pravdy dle not naší vládní propagandy.

5 22
možnosti
JK

Jaké urážky? O své pravdě jsem nepsal, naopak jsem velebil Větvičkovo hledání pravdy.

17 1
možnosti
Foto

Větva mě jako člověk nesmírně zklamal. Víc to rozebírat asi nebudu, nemá to cenu. Vám souhlas a pochopitelně i ta panem Řehůřkem tolik opěvovaná karma. R^

12 2
možnosti
JK

Děkuji. Také mě udivuje, kam až Větvička dospěl.

6 0
možnosti
JL

Jen historický patlal může srovnávat Hitlera a Orbána. Hitlerovy expanzivní záměry byly celkem jasné, sám je ohlásil stejně jako nenávist k Židům. Orbán nic podobného nedělá ani nemůže - Maďarsko dobývající svět je opravdu legrační představa. A podle mě, ať Maďaři klidně z Eu vystoupí, aspoň uvidíme, jak jim to půjde.

2 0
možnosti
JK

Kořím se před vaší schopností sebereflexe, když jste se nazval historickým patlalem. Já jsem Hitlerovy expanzivní záměry a Orbánovými nesrovnával, to jste udělal až vy. Psal jsem o podpoře svého lidu, jakou měl Hitler a jakou má Orbán a o jejich schopnosti rázně řídit zemi.

2 0
možnosti
AM

Ale no ták pane Kvapile, nedělejte hloupého -- každý přece ví, že situace 2018 není 2022!!! Vladimír Putin samozřejmě Malorusy hluboce miluje. Sice ho hluboce lidsky trápilo, že se značně odrodili a chtějí např. vstoupit do EU. Ale i když proradně vyhnali demokraticky zvoleného prezidenta, kterému zakázal podepsat přístupové smlouvy, pořád je měl ve svém soucitném srdci a nepomýšlel na nic špatného. Jenže americké biologické laboratoře na ukrajinském území obkličující Rusko, začaly chrlit biologické zbraně a z holubičího slovanského lidu udělaly fašistické stvůry... A Vladimíru Putinovi nic jiného než obranný útok nezbývalo.

Ne ne, pan Větvička žije v pravdě tehdy i teď. To vy tady svým slovíčkařením, překrucováním a lžemi plivete na vše svaté.

10 0
možnosti

Můžete se snažit sebevíce, ale na pana Větvičku nemáte; jeho karmy nikdy od čtenářů nedosáhnete.

3 13
možnosti
Foto

A fakt jste přesvědčený o tom, že tady někomu jde v navozeném tématu o nějakou blbou karmu...?8-o

10 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik