Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

kdyz stoji nekde neco o Jehovistech, tak se musi samozrejme napsat vzdy nasledujici

V kostele pod sochou Krista,

mrtvý pavouk křižák leží,

umlátil ho Jehovista,

srolovanou Strážní věží.

K blogu. Souhlasim s Vami, ze ten nacionalismus je zhouba a takove to 'narodovectvi' je v dnesnim globalnim a provazanem svete naprosto absurdni koncept z dob kmenovych struktur nasich predku. Presto jsou i taci nasi spoluobcane a my je musime respektovat. Samozrejme mate ravdu v tom, ze pomocny delnik a doktor ved se u kulateho stolu zcela jiste nedohodnou (ne proto, ze jeden by byl 'lepsi' clovek, nez ten druhy).

Presto existuji samozrejme koncepce, jak rizeni dnesni spolecnosti vylepsit. Jednim z nich je napr. 'demarchie'.

1 0
možnosti
JK

Pokud jde o jehovisty, nejsem proti nim a priori. Jednou jsem si od nich vzal dvě knížky - Žít navždy a Jak vznikl život, a pak se stalo, že mi ujel poslední spoj a musel jsem čekat na vlak celou noc až do rána na nádraží, kde nebylo vůbec nic. Tak jsem ty knížky poctivě přečetl a snažil se být nepředpojatý. Musím uznat, že je jehovistická argumentace působivá, ale musel bych být přece jen méně informovaný, abych v ní neodhalil demagogii a manipulaci. Jinak ta říkanka mě rozesmála.

Pokud jde o vaši reakci na můj blog, souhlasím s ní, vzhledem k tomu, že souhlasíte se mnou. Nevím, co je "demarchie". Není to něco na způsob anarchokapitalismu?

0 0
možnosti
JK

To jste mě potěšil. Kdyby se vám to líbilo, pak by bylo zřejmé, že jsem to napsal špatně.

5 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik