Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Babiše nemusím, ale jsem rád, že nám tu už nevládne KSČ. Ideální to není, ale lepší ano.

Jinak máte zavádějící nadpis. Pokud si pod termínem svoboda nepředstavujete anarchii, pak žijeme svobodně. A jelikož se Babiš stal premiérem na základě svobodných voleb (a mne to vůbec netěší), tak žijeme i v demokracii.

8 0
možnosti
JK

To já jsem také rád, že nám tu nevládne KSČ. Na tom se shodnou téměř všichni včetně většiny komunistů. Titulek není zavádějící - je to otázka.

2 1
možnosti
Foto

Chtělo by to upřesnit, od kterého dne do kterého dne žijeme či nežijeme svobodně a v demokracii? Například na Nový rok 1990 jsme se probudili a v zemi stále sovětská vojska. Byli jsme tedy ten den okupováni, nebo ne? Atd.

2 1
možnosti
JK

V titulku mám otázku, pokud jste si nevšiml. Ale když chcete, tak upřesňujte. Většině lidí je však jasné, jak je to míněno a upřesňovat nic nepotřebují.

3 0
možnosti
Foto

Ten článek jste měl nazvat raději: Nemám rád Babiše. Babiše co? Nemám rád. Koho nemám rád? Babiše... a neskrývat skutečný důvod k napsání článku za: Opravdu žijeme už 30 let svobodně a v demokracii?" Jinak hezky napsané, to jo.

7 1
možnosti
JK

Proč bych ho nazýval "Nemám rád Babiše", když o tom můj článek vůbec není? A děkuji, že jste pochválil, jak jsem to napsal.

3 0
možnosti

A třeba příběhy malých a středních podnikatelů, které zničila konkurence Agrofertu

Zdroj: https://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=736073

... a třeba příběhy malých a středních podnikatelů, které zničila konkurence nadnárodních společností, kdy o Babišovi v této zemi ještě nikdo nic nevěděl?

6 2
možnosti
JK

Proč nenapíšete "kdy o Babišovi v této zemi Pavel Ďuran nevěděl"? Bylo spousta lidí, kteří o něm sakra věděli dávno před tím, než vstoupil do politiky.

2 1
možnosti
Foto

R^ Skvěle napsané. Na ten projev v Národním muzeu mám velmi podobný názor. A když jsem uviděl sestavu premiérů V4 a jednoho německého politika, (ne však paní spolkové kancléřky, která by se k premiérům institucionálně hodila mnohem více), došlo mi, že si to tady slavíme "jen mezi námi" bývalými postkomunistickými zeměmi, bez zásadních partnerů ze zemí EU.

12 3
možnosti
JK

Děkuji. Je fakt, že předseda spolkového sněmu není ve stejné pozici jako premiéři. Také je pravda, že o něčem svědčí, když nepřijel prakticky nikdo jiný než premiéři V4 a jen Německo si jaksi splnilo "povinnost účasti".

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik