Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J72a14n 73H96a43r36v10a14n

18. 9. 2019 12:08

Jsem tuze rád, že mi někdo osvětlil, jak mám na celou záležitost správně nahlížet - když jsem bohužel Otázky VM propásl R^

3 2
možnosti
JK

Neosvětloval jsem, jak má na tu záležitost kdokoli správně nahlížet, ale snažil jsem se objasnit, v čem se plete paní Lhotská.

7 3
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik