Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úctu k prezidentskému úřadu by měl mít především samotný prezident. A jestliže jí nemá, ať se potom nediví, že je pak často karikován a zesměšňován.

7 2
možnosti
EH

Myslíte, že by Drahoš nebyl karikován, zesměšňován a kritizován? Možná ne tak často, protože Zeman uráží novináře. Chceme-li mít důstojného prezidenta, který nic nepokazí, je třeba tam postavit bronzovou sochu TGM.

1 1
možnosti
VB

Hodně vtipů je také o Drahošovi, ty jsou obzvlášť dobré. Humoru není nikdy dost, jen houšť. Vtip je ale něco jiného než ideologická nenávist, na to je třeba dávat pozor. Hodně vtipů bylo a je o židech - některé jsou výborné, ale když jsou součástí propagandy, tak z toho mrazí.

6 0
možnosti
JK

O Drahošovi bylo dost vtipů, ale je to jen zlomek z toho, kolik jich bylo a je o Zemanovi a navíc mi nijak zvlášť dobré většinou nepřipadaly, jen sem tam ano. Vtipy o židech, které o nich dělají jiní, jsou většinou špatné. Avšak židovské vtipy jsou většinou skvělé

2 0
možnosti
MB

Já to píši opakovaně - Politikové a čelo státu, jsou našimi sluhy! Nic urážlivého - SLOUŽÍ Veřejnému blahu. Nedotknutelnost je zcela zvráceným úhlem pohledu. Jde o lidi, kteří dostali Důvěru, pak i ji pošlapou. (Nic nového). Tedy je třeba je Korektně kritizovat I úsměvné - Jsem špatný člověk v bodu a) - Sedím mimo hrad. Už sedím na hradě, v bodě b) - Jsem tedy dobrý ! Jágr si sedl do bodu c) - Špatného letadla se špatnými lidmi. To je celé ... :-)

2 1
možnosti
JK

Zcela s vámi souhlasím.

1 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno.R^

3 0
možnosti
AC

Asi by se dalo s většinou souhlasit, Zeman ani Jágr nejsou nedotknutelní.

Nicméně ta aféra kolem Jágrovy cesty do Číny mi přijde přehnaná. Jágra si já osobně jako nehorázného dříče vážím...a přijde mi pak úsměvné číst nebo poslouchat dehonestující argumenty na jeho osobu, jen kvůli tomu, že jel někam do Číny, či že se vyfotil s tím či oným papalášem. Lidi prostě do všeho tahají politiku..a to čím dál více...a jakmile vidí, že někdo si podal ruku s někým, koho nesnáší, hned mají tendence odsuzovat. Svět přece není tak černobílý, Čína už taky není tak úplně komunistická, vyvíjí se..a v poslední době se čím dál více i tam dává důraz na lidská práva. I když to furt, uznávám, z našeho pohledu není nic valného.

8 0
možnosti
JK

Tedy politika je naprosto ve všem. Slovo politika vychází ze slova polis čili obec a znamená cosi jako obecní veřejný zájem. Politiku v tomto pojetí jste asi ale na mysli neměl. Pokud jde o cestu prezidenta s početným doprovodem do Číny, tak to byla záležitost ryze politická a Jágr se jí účastnil, do toho nelze politiku netahat. A když se fotil s papalášem, není to samé, jako když se já vyfotím se svým vnukem. Tím přece něco sděluje, ostatně kvůli tomu se ty fotky dělají.

Čína se mění, to je pravda, ale tu zásadní změnu, kterou by odvrhla komunistické období, neudělala.

1 1
možnosti
JV

Proč je na Zemana podstatně více vtipů, dehonestací a urážek je možná také tím, že odpůrci Havla nebo Klause neměli potřebu se takhle primitivně vyjadřovat.

Jestliže máte Jágra za honipuka, srovnáváte ho s kopáčem a hokej je pro vás kravská hra, nemá cenu s vámi vůbec polemizovat a ano, jste příklad zamindrákovaného nýmanda ač se to v článku snažíte vymluvit sebevíc. Hezký víkend a vzrušující fandění.

6 4
možnosti
JK

Na vtipech o politicích není nic primitivního.

2 0
možnosti
JJ

Každý to holt máme nastavené jinak. Pro vás je šašek Zeman a Jágr, pro mne zase lidé, jako vy a podobní intoši. Ještě jste zapomněl na Nohavicu, pokud jste ho tedy neodsoudil už dříve. Přeju vám i všem ostatním šaškům hezký víkend.

7 9
možnosti
JK

Na rozdíl od vás jsem ve svém textu mínění vysvětlil a podložil argumenty. Vy jste se snížil pouze k ubohému útoku na mě, aniž byste jakkoli vysvětlil, proč tak o mě soudíte. Prozrazujete tak jenom svou hloupost.

5 2
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik