Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma.. Z titulu kolegiality psavce veršů. :-)

1 0
možnosti

Děkuji. Jen z titulu kolegiality?

0 0
možnosti
Foto

Tak nevím, jistý si nejsem, ale mám obavy, že návštěvu této vídeňské galerie raději oželím.

1 0
možnosti

To byste udělal chybu. Tam jsou mraky obrazů a stále souběžně probíhá několik výstav významných malířů. Byl jsem tam před Vánocemi primárně na výstavě obrazů Clauda Moneta, otce impresionismu (podle jeho obrazu Imprese - východ slunce, který se původně jmenoval Moře, napsal posměšně jistý novinář, že tím malíř vyjadřuje jen jakési imprese/dojmy, Monet obraz přejmenoval a ten název převzal celý - později slavný - malířský směr).

Pokud jde o tento Sedlacekův obraz, tak ten byl jen nepatrnou součástí jiné výstavy a mě jeho atmosféra inspirovala k tomuto sonetu.

0 0
možnosti

Pěkné.

.

Navazuji na Blog "Kdo potřebuje názorově rozdělenou společnost" o stavu a příčinách rozdělení společnosti. K tématu se vyjádřil psychiatr Cyril Höschl v rozhovoru

https://video.aktualne.cz/dvtv/kauza-babise-ml-medializace-a-politicke-zneuziti-pripadu-nas/r~d31f9a50270611e997ea0cc47ab5f122/

Podle něj jsme daleko od válečného konfliktu, který vždy stmeluje, zatímco v klidných dobách roste rozdělení a napětí. Přelom epoch generuje výrazné osobnosti (Churchill, Masaryk...). Když v historii problémy narostly k neřešitelnosti, vznikl válečný konflikt a resetovaly se podmínky. Od 10., resp, 12. minuty.

1 0
možnosti

Děkuji.

Pokud jde o rozhovor s Höschlem, tak ten jsem slyšel a také mě zaujal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik