Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J72i38ř21í 51M51l64s

23. 8. 2018 18:40

Asi v mých 12 letech /1986) jsem viděl a hlavně slyšel pana Plevu na soukromém večírku v Mariánských Lázních. Dodnes mám před očima, kde seděl a jak jsem byl u vytržení, co z té malé "věci" dokázal dostat...

Děkuji za připomenutí.R^

1 0
možnosti
JK

Děkuji za přečtení. Kolikrát jsem také nechápal, co dokáže zahrát.

0 0
možnosti
MS

Na pana Plevu si moc dobře vzpomínám. R^ Můj otec hrál taky obstojně na foukací harmoniku. K padesátinám jsme mu horko těžko sehnali právě Hohnerku. :-)

2 0
možnosti
JK

To je fakt, nebylo jednoduché ji sehnat. Avšak když harmonika, tak Hohnerka.

1 0
možnosti
MB

Bezva článek, díky. Odlehčuji - Jó, tak Plevy znám dva. Věromíra, který stvořil Malého Bobše, Pantátu Bezručku a vzadu stála Stračena. Pak i Lubomíra, který té foukačce vdechnul život a nám radost. Směle si troufám tvrdit, že málo kdo z kluků, (včetně mne), v kině si byl vědom, že Pan Pleva je tam! Byl to doslova - Poklad na Stříbrném jezeře! V

2 0
možnosti
JK

Věromíra znám jen podle Bobše, a když jsem to četl, připadalo mi to takové divné, neměl jsem z toho jako dítě dobrý pocit. Luboš Pleva jako Poklade na Stříbrném jezeře - to je fakt dobré.

2 0
možnosti
MS

Díky za krásnou vzpomínku.

.

Pozn.: v datech Lawrence Cecil Adler 1914-1921 bude nejspíš překlep.

2 0
možnosti
JK

Díky za přečtení i za připomínku. Tam má být 2001, hned to opravím.

0 0
možnosti
VF

Karma a díky. Slyšel jsem ho naživo a byl jedinečný.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásnou vzpomínku. Pan Pleva byl neuvěřitelný. R^V

3 0
možnosti
JK

Já také děkuji za přečtení. Byl borec a bodrý chlapík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik