Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

Bud Babis, nebo Stanjura lzou.

Babis: prideleni komise pro kontrolu BIS MSCM bylo schvaleno vsemi stranami pri spolecnem jednani o rozdeleni postu ve Snemovne.

Stanjura: my uz jsme pri rozdelovani postu ve Snemovne upozornovali, ze se nam to nelibi.

Vzhledem k tomu, jak postupovalo ANO a kdo funkce dostal, nemam duvod neverit Stanjurovi.

3 1
možnosti
Foto

Ano, nelíbilo se jim to. Ovšem poměrné zastoupení v komisích dle výsledků voleb a počtu křesel, sněmovna odsouhlasila;-)

7 0
možnosti
Foto

Vystihl jste i můj názor, jak tenhle člověk působí na mnoho lidí, ten pořad jsem si také nenechal ujít a je to tak, takhle skutečně nakonec jeho působení vyznělo, žel...

2 0
možnosti
Foto

Ani já ne. Po čase ,,se sešli";-) Jen si nejsem jist, kolik lidí si povšimlo toho, jak se V.M. snažil míchat voleb. program ANO s knihou A.B. ;-)

2 0
možnosti
Foto

přečetl jsem si začátek a vzhledem k tomu, že autor hned v prvním odstavci prokázal neinformovanost, přestal jsem číst. Soud na Slovensku nic nepotvrdil. Jen rozhodnul, že je obviněna nesprávná instituce a tím celý proces ukončil. To naše zaujatá média z toho udělala to, o čem autor píše.

6 2
možnosti
JK

Neinformovaný jste vy. Vy píšete o rozhodnutí slovenského ústavního soudu. Já píšu o následném zamítnutí žaloby A. Babiše, že je neoprávněně evidován jako agent ve svazcích StB, krajským soudem v Bratislavě. Jinými slovy, když zamítl jeho žalobu, potvrdil, že je evidován oprávněně. A jestliže jste přestal číst, nemáte tušení, o čem v textu píšu.

6 3
možnosti
VV

Doporucuju ucastnit se jeho predvolebnich ci jynych shromazdeni, kde mu budete moci klast otazky.

Domnivam se, ze by mnoho lidi kteri ho znaji jen z medii zmenilo nazor.

4 1
možnosti
Foto

;-D Vy počítáte s předčas. volbami?

1 0
možnosti
KT

V OVM? Tak to určitě nebyl Babiš, ale Kalousek, který se za Babiše vydával,

Copak nevíte, že ČT patří Bakalovi?

3 0
možnosti
JK

Samozřejmě. Ale ta maska byla dokonalá, ;-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik