Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Já děkuji vám za přečtení. Těch interpretů bylo mnoho, ale zajímalo by mě, jestli zpívá jeho texty i někdo z mladých. Plíhal už taky přece jen není nejmladší.

Tenhle text vznikl náhodou. Bavil jsem se dnes s jednou básnířkou o Kainarovi, že se projevil po roce 1968 jako parchant, vzpomněl jsem si, co kdysi vyprávěla (to o Kainarově ženě) druhá manželka básníka Oldřicha Mikuláška (také přerovský rodák), a pak jsem se mrkl na Wikipedii a zjistil, že bude mít 100 let od narození. Takže jsem sedl a napsal tohle. ;-)

1 0
možnosti
JL

Tak to někdy u básníků bývá, pane Kvapile. Třeba, Egon Bondy.

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Kainar je stále živý a inspirující stále další a další muzikanty i básníky.

Já osobně znám sice verze i od starších interpretů jeho písní, ale Plíhalovo nebe počká je právě ten můj šálek čaje. Vám díky za připomenutí:-)

1 0
možnosti
JK

Ten text nahoře je reakcí na váš příspěvek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik