Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Mno...

Američani jsou naprosto úchylný pronárod. Krásně je to vidět například v seriálu Hvězdná brána - pozemšťani se dostávají na různé planety, kde žijí potomci lidí, kteří tam byli zavlečeni kdysi dávno guoaldy. Na planetě aktuálně žije několik tisíc lidí několik tisíc let, přesto jsou tam na jedné hromadě v jedné vesnici namícháni běloši s černochy, a by se neřeklo, občas je tam nějaký asiat. Naprostý nesmysl, za tu dobu a v tom počtu je vyloučené, aby byli takto diferencovaní.

To je tragický důsledek současné multikulti politiky - prostě do nebe volající nesmysl, a v konečném důsledku i zlo. A takovouto zrůdnou zhovadilost máme přijmout za svou? NE!

8 0
možnosti
JK

Jak jsem napsal v textu, USA si takto vykupují svou otrokářskou a rasistickou minulost, což je pro ně velké trauma. Podobné, jako je pro Němce jejich nacistická minulost. Multikulturní politika ale vznikla v Evropě, konkrétně nejdřív ve Švýcarsku. Ovšem dokládat hloupým "vědecko-fantasmagorickým" seriálem, že jsou Američani "úchylný pronárod", je velmi podivné. Tam je totiž těch nesmyslů obrovské množství. Ostatně vůbec nemám v oblibě taková "hodnocení", jako to vaše - "úchylný pronárod".

3 0
možnosti
LP

Děkuji Vám, pane Kvapile, za nastavení zrcadla a za Váš názor. Nemohu se však zbavit dojmu, že jste mě vůbec nepochopil. Naprosto vůbec. Třeba je ale chyba ve mně...

2 0
možnosti
JK

Myslím si, že jsem pochopil, co jste chtěl svým textem sdělit. Domnívám se ale, že oplácíte rubem téže mince to, co kritizujete. Vítače, kteří poukazují jen na to, že uprchlíci potřebují pomoc a nevidí, že se mnozí z imigrantů chovají zcela nepřijatelně, nemám v oblibě. Avšak rasistické a nenávistné postoje nemohou být protiváhou nesmyslné multikulturní politice, ani východiskem z ní.

3 0
možnosti
MS

Chytřeji než Popovský to napsal Větvička. V podstatě jde o rozlišení mezi zdravým čtením mezi řádky, potřebným zvlášť za minulého režimu, a úchylkou "To, že jsem paranoidní, ještě neznamená, že po mě nejdou". Mám dojem, že s rostoucí polarizací společnosti tzv. sluníčkáři ztrácejí první schopnost, zatímco lidé z opačného extrému propadají tomu druhému.

1 1
možnosti
JK

Nejsem si jistý, jestli se naše společnost opravdu tolik polarizuje. Nemůžeme brát jako měřítko zdejší blog ani jiné weby. drtivá většina lidí se veřejně vůbec nevyjadřuje.

2 0
možnosti
Foto

V černoch v letáku Lidlu bydl drtivé většině lidí ukradený. Tu celou aféru rozpoutala media s cílem dokázat, že Češi jsou xenofobové. No aspoň je co psát na blogu. Kolikátý příspěk za poslední dobu se točí kolem černocha v Lidlu. To se ani nedá spočítat.

19 0
možnosti
JK

Ten černoch v Lidlu byl pro onoho blogera jen záminkou a já jsem polemizoval s ním. Můj text nebyl primárně o lidlovském letáku s černochem.

0 0
možnosti
ZH

To označení jejich fňukání je značně výstižné. Podvědomě lidsky vědí, že jejich postoj není v pořádku, že je většinová společnost nebude akceptovat, natož volit, což se v posledních volbách naštěstí ukázalo. Proto usilují o to, aby byli vnímáni jako normální, protože z extrému má stále volič strach.

Já mám jakés takés pochopení pro lidi prostého rozumu, plných emocí, kteří se nechají někde zblbnout. Ale nemám pochopení pro ty, co pak doma sednou a promýšlejí obhajobu rasistického úletu. I Popovský o sobě mluví v množném čísle, pak se nelze naivně divit těm zorganizovaným karmám. Ti co promýšlejí obhajobu rasismu jsou už na druhém břehu a žádná argumentace nepomůže.

2 5
možnosti
JK

Aspoň doufám, že u nás nezíská extrémismus větší podporu. Jinak s vaší úvahou souhlasím. Je to tak, že by byli rádi vnímání jako normální. Pro obhajobu rasismu rovněž nemám pochopení.

0 0
možnosti
JL

Souhlas R^ Ovšem, zmíněný bloger, je pod veškerou kritiku.

4 2
možnosti
JK

Možná, ale lidi mu klikají na karmu jako diví. ;-)

0 0
možnosti
VV

Jiste, filmy se Sydney Poitier, stastlivci co dostali listky na Louise Armstronga jim byli nadseni, a ti jeste starsi se spokojili s Paulem Robesonem.

A najednou ta nenavist. Co se to s narodem stalo?

Hrad se zabarikadovava, blogeri a diskuteri se tu vyzivaji s Prazskou kavarnou a dobrotrusy.

Neo zde opravdu neni v poradku.

3 1
možnosti
JK

Zejména ten Armstrong a pak také Ela Fitzgeraldová byli skvělí. Mnohokrát jsem byl v Přerově na jazzovém festivalu a tam byla zcela logicky spousta černochů a každoročně znovu je a nikdo to nikdy nijak neřešil. Zde na blogu se mi ale zdá, že je řada lidí čím dál víc hysterických.

3 0
možnosti
Foto

souhlasím s vámi že je to směšnéR^ Liela Abbasová, Tona Graves,Tvarůžková, Korantehg, ti zméněnému blogerovi nevadili? Proč najednou ten rozruch kolem barvy kůže?

6 0
možnosti
JK

Já ten rozruch také nechápu. Podle Ladislava Větvičky, jak jsem si přečetl, je to součást salámové metody, jak nám vnutit multikulturní marxistickou sviňárnu.

4 0
možnosti

Járo,R^ Ano, celá tahle "aféra" je směšná - toto nejvíc vystihuje.

5 0
možnosti
JK

Jasně - to je nejvýstižnější. Chtěl jsem ale na tom podkladě vyjádřit nějaké své názory. ;-)

1 0
možnosti
RE

Vlastně si přál, abyste mu napsal: "jseš rasista." a aby přišli migranti, aby mohl říct "já to říkal." aby konečně "někam patřil a měl svůj názor":)

2 0
možnosti
JK

Tak, tak. Také mám ten dojem. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik