Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Jinak bych se rád zeptal těch utlačovaných bloggerů a a šikanovaných diskutujících zeptal, proč jsou pořád tady? Někteří dvacet hodin denně?

Když se někde cítím špatně a ubližují mi tam, proč bych tam pořád lezl? Cendelíne, Kulhavý?

7 0
možnosti
JK

Také se tomu divím. Když si vzpomenu na dobu svého šéfování v novinách, tak tam občas vznikaly podobné situace (samozřejmě v měřítku odpovídajícímu tomu, že to byly jen okresní noviny). Někteří lidé se domáhali zveřejnění svých příspěvků s odkazem na svobodu slova a nepřípustnost cenzury a tvrdili, že jim to musím uveřejnit. Odpovídal jsem, že ve vztahu k nim nemusím vůbec nic a že jim nebráním svobodně se vyjadřovat, ale jak jsem uvedl v článku, že také nemám žádnou povinnost jejich svobodné vyjadřování financovat a umožňovat. Že si své výtvory mohou klidně vydat jako neperiodickou tiskovinu, nebo nechat vytisknout a vylepit za peníze na plakátovací plochu. Většinou namítali, že by si to tak přečetlo málo lidí, zatímco v našich novinách si to přečte lidí víc.

Tehdy byl internet ještě v plenkách, nyní, když je rozšířený, mají mnozí dojem, že na blogu jde o něco jiného, avšak podstata je stále stejná. Admini podle mého udělali chybu, že něco vysvětlovali. Někoho vyhodit je v jejich pravomoci, nic tím neporušují a pokud tím dělají něco, co poškozuje zájmy média, řekl bych, že si to jejich nadřízení s nimi vyřídí sami.

Mám dojem, že řada lidí tady nechápe, co je podstatou této kauzy. I kdyby Patrik Banga byl motivován jen osobními důvody, je to jen a jen jeho odpovědnost.

3 0
možnosti
VK

Trošku OT. Podívejte se na diskusi pod článkem o hajlování na koncertě Ortelu. Stejná jména, která tu nahánějí Bangy tam relativizují a okecávají i tyhle otevřené projevy nacismu.

Vám karmaR^

6 0
možnosti
ZH
LC

pánečku dobrotivý, mohl by jste rozebrat i tyhle, níže pranýřované výtečníky, pro jistotu , děkuji

;-D

Radek si trošku naběhnul. Zasel větřik, sklidil buřku. Přiště se musi vic učit.

1.Ladislav Větvička | karma: 49.31 | přečteno: 40259

Kauza lebka: Jak se pozná nacistický symbol - návod pro tápající soudruhy

2.Eva Svobodová | karma: 49.03 | přečteno: 35745

Kde je blog Lucie Provazníkové?

3.Luděk Mazurek | karma: 48.82 | přečteno: 17698

Kam zmizely blogy Provazníkové a Mazurky? aneb pane Bango, jako šéfadmin jste selhal

4.Jitka Přikrylová | karma: 48.75 | přečteno: 1277

5 5
možnosti
Foto

Poněkud mi to připadá dávný vtip:

Na veřejné stranické schůzi: "Soudružky a soudruzi, má někdo nějaký dotaz?"

Chlapík vstane a říká: "Já jsem Kotas a mám dotaz: proč není k dostání toaletní papír?"

Na příští veřejné stranické schůzi: "Soudružky a soudruzi, má někdo nějaký dotaz?"

Chlapík vstane a říká: "Já jsem Novák a mám dotaz: kde je Kotas?"

3 2
možnosti
LC

neberte se tak vážně člověče,

a radím vám v dobrém , dejte raději něco o dovolené nebo i tu kočičku a přidejte i pejska, bude to tal lepší pro všechny

;-D

2 6
možnosti
JK

Proč mi radíte? Jestli je to v dobrém nebo ne, nechte na posouzení jiných. Asi se přidržím toho, že budu psát o tom, o čem chci psát já. A proč se snažíte mluvit za všechny? Nebo je "všichni" váš pseudonym?

3 0
možnosti
LP

Masivní mazání diskusních příspěvků obsahujících nevhodný názor nebo nevhodná jména a odkazy hlavně na Parlamentní listy či jiné weby lze nazvat pouze bezprecedentním útokem na svobodu slova. Ano, také je to cenzura.

3 5
možnosti
JK

No když to říkáte, tak to bude pravda. To se halt nedá nic dělat.

0 0
možnosti
MK

RvRvRv Tak za tento alpinismus Vás, pane Kvapile, na toho berana jistě pozvou. Když to zlehčím, dle vzoru, článek nemá ani hodnotu hospodského blábolení po osmi pivech, spíše po čtyřiceti před upadnutím do kómatu.

Oslovení Veroniky Valíkové Vás charakterizuje: "Má milá..." Asi jako Kvapil na tribuně reaguje na výkřiky z davu. Článek pana Axamita upozorňuje na díry v systému, kdežto ten Váš jen říká: Nic se nestalo, vše je v pořádku, jedeme dál! Na to stačil jen jeden krátký odstavec.

9 6
možnosti
JK

Alpinismus? Ten provozují lidé, kteří za to mají nějaké výhody. Nevím, o tom, že bych za tento článek získal nějakou výhodu. A poslední vaše věta nevystihuje podstatu mého článku.

1 0
možnosti
Foto

Neumím posoudit, jestli byl nějaký blog či účet smazán oprávněně, když jsem autora delší dobu nesledoval a zpětně se k tomu určitě vracet nebudu - takže žádné hodnocení.

Jen opakuji, že VŽDY, když někdo rozhoduje ve střetu zájmů, měl by se takového rozhodování vyvarovat. Zbytečně nabízí prostor ke kritice svého jednání.

6 0
možnosti
Foto

Rv myslím, že už těch umravňujících článků bylo dost na obou stranách. Člověk se může držet stranou od centra sporu, neb mu ten spor za to nestojí - ale psát, jak jsou ti jedni pomýlení, to mi připomíná jisté normalizační pratiky. Pěkný den.

12 3
možnosti
JR

J60a82r79a 87R53a26n39k

5. 12. 2016 2:18

Pani Valikova, drzte se svych zkusenosti, jak nespadnout a neutopit se, autor napsal prima clanek a dle Martin to potvrdilR^ Pokud mne sluch nesali a bryle pouzivam v pouze v aute abych neminula vyjezd z dalnice, tak na videu se hailuje a text je horsi, nez od decka z 5. tridy:

http://zpravy.idnes.cz/video-ortel-koncert-hajlovani-v-predsali-ceska-televize-p2z-/domaci.aspx?c=A161204_102724_domaci_jkk

3 8
možnosti
Foto

Abych netrhal partu, musím tedy konečně přiznat, že mi taky administrace strašlivě ublížila. Patrik Banga mně nepozval na tradiční Romskou veselici spojenou s opékáním berana, i když ví ,že já berana k smrti rád. Petra Bangová je jeho manželka, takže tady jde o dědičné ublížení. Tereza Boehmová mi ublížila tím, že na svých fotoblozích nikdy nevyfotila dobře vypečený bůček se zelím a dvanácti knedlíky. Tereza Janků mi zatím neublížila ale kdyby mohla, určitě by to udělala, takže je vlastně taky na vině.

Vám samozřejmě karma.

8 4
možnosti
JK

To s tím beranem považuji za skutečně závažné pochybení. Mám ho taky rád. A ta Tereza se k něčemu takovému, jak jste psal, chystá, osnuje doma pod peřinou přípravy. ;-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik