Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Však je to jen můj problém, že Vás čtu, ikdyž Vás nechápu, přesto jsem skvělý;-D A jestli jste to nepochopil, je mi to jedno. Vám karma a R^.

2 0
možnosti
JK

Tak to je hezká slovní ekvilibristika. Děkuji. ;-)

2 0
možnosti
VF

Vyhledala jsem si nejdřív informace, jinak bych se v komentáři u Kvapila ukvapila.

Máte recht, byl skvělý.;-)

1 0
možnosti
JK

Teď nevím, který můj skvělý článek máte na mysli? Přehrabuji se v těch klenotech vidlemi. ;-) Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně souhlasím. Rozhodně je lepší článek, který mne přinutí přemýšlet, než stokrát omílané plácaniny, i když s karmou podstatně vyšší. Ale ono to vypovídá mnohé minimálně o schopnosti vlastního uvažování a vyjadřování nás čtenářů. Takže klidně pište dál, své vděčné čtenáře najdete. I když s Vámi občas v něčem nesouhlasím, nutíte mne k přemýšlení, což je jedině dobře.

4 0
možnosti
JK

Tuším, že to tak je a jsem tomu rád. Nechci přestat psát. Karma mě vážně netíží. Vám děkuji. ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Karma s chutí bez příchuti;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik