Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

"Jedu metrem a vidím, jak tam kdekdo poslouchá nějakou pitomou hudbu" - Když to jen vidíte a ne slyšíte, tak jak víte, že ta hudba je pitomá. Protože že vidíte, že ji poslouchá člověk o dvě generace mladší než vy ?

0 0
možnosti
JK

Já totiž považuji za pitomé poslouchat v metru, autobusu, tramvaji jakoukoli hudbu. Považuji za nerozumné nechat si do uší neustále valit nějaké zvuky. V tom smyslu jsem napsal "vidím, že poslouchá pitomou hudbu". Kromě toho to neodsuzuji, ani z toho nic nevyvozuji. Jestli jste si dobře četl můj text, musí vám být jasné, že mladé obecně neodsuzuji vůbec.

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že jednoznačným sociálním vzorem byl Václav Havel. Nezkazil žádnou zábavu a žádné hezké ženě nedal košem.

A tak to má být.

1 0
možnosti
TH

A dával milosti dětem svých kamarádek. Tak by to dělal i Mirek Dušín.

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik