Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J37a74r48a 30R51a72n58k

2. 8. 2015 3:15

Cetla jsem Vase predesle clanky a vzdy neco chtela napsat, u predesleho, ze je skoda, ze prave  "panovnik" neuvazuje a nefylozofuje, jako Vy!! 

Diky dnesnimu clanku, se Vma konecne dostane pozornosti. Karma!R^

0 0
možnosti
JK

To by nebyl panovníkem. Když si přečtete Pád Cařihradu od Miky Waltariho (alespoň poslední odstavec), píše se tam, že vítězný sultán byl milostiv jen k císařovým technikům, lidu dovolil pracovat podle toho, co kdo uměl. Řeky vznešeného původu dal popravit a s filozofy neměl slitování.

1 0
možnosti
Foto

Odešel, protože ,,musel". Opět. Protože opět začal vadit. Mocným, jejich chlebodárcům i podržtažkům. :-/

4 0
možnosti
JK

Samozřejmě, to je patrné i z toho rozhovoru. Víte, co mě překvapuje? Že jsem oprášil 22 let starou záležitost a vzbudilo to takový zájem. Na jednu stranu jsem rád, jak lidi reagují a že to tedy není s národem tak zlé. Na druhou stranu mě děsí, že 25 let po pádu komunismu takto aktuálně Kryla potřebujeme. Že ho nevnímáme už jen jako umělce a velkou osobnost.

7 0
možnosti
MP

Tragédií Karla Kryla bylo že nepobral to že je  mu souzeno být věčnou morální autoritou - nikdy vítězem - jakékoliv revoluce.Včetně té sametové. Kryl  básník měl  větší cenu než Kryl POLITIK. A CHYBÍ  NÁM TU

3 0
možnosti
JK

Souhlasím. Ačkoli jeho novinářská práce na Svobodné Evropě také stojí za povšimnutí. A vážně nám chybí. "spala jak víla, jen vlasy halily ji, jak zlatá žíla, jak jitra v Kastílii, něžná a bílá, jak rosa na lilii, jak luna bdící...

6 0
možnosti
OP

R^ Jsem moc ráda, že jsem váš nesmírně zajímavý článek nepřehlédla :-)

2 0
možnosti
JK

Moc děkuji, i když na zajímavosti toho článku má hlavní zásluhu Karel Kryl. Ještě jsem od něj tenkrát publikoval jeden fejeton. Ale do tohoto článku se mi nevešel.

2 0
možnosti
Foto

Toho člověka je škoda.Mnohonásobně...

8 0
možnosti
JK

Děsná škoda. Byl jsem z toho úplně vedle, když umřel. Zvlášť po tom letním rozhovoru.

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik