Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase o tom napište, až příště někam nepůjdete.

5 0
možnosti
LH

Zařadil si se, zařadil..... Každý do své správné řady...jak je to furt stejné :-P

2 0
možnosti
JM

J81a87n 97M92a52r87e84k

15. 8. 2022 19:14

Jediná nohavica, která mně zajímá, je ta u mých kalhot.

2 0
možnosti
Foto

Karma, i když to mám trochu jinak, než vy. Mně se dost Nohavicových písniček líbí, ale nešla bych na něho proto, že to, co předvádí, je morální dno. On šlápl do lejna, a místo, aby si botu očistil, to stále rozmazává.

4 6
možnosti
JK

Máte pravdu s tím dnem. Pokud jde ale o mě, šel bych na málokterý koncert. Byl jsem na Carrerasovi, Domingovi, Mathieu, Aznavourovi, a jinak jsem zmlsaný celou plejádou špičkových domácích i zahraničních jazzových muzikantů, které jsem slýchával na jazzových festivalech v Přerově. Mně jen tak nějaký zpěvák či písničkář nepohne k tomu, abych mu šel na koncert.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 4
možnosti
Foto

Absentuji, tedy jsem. R^

2 0
možnosti
JN

J34o58s33e69f 66N81i50k75l

15. 8. 2022 16:44

Já neabsentuji, sedím a popíjím plzeň...

0 0
možnosti
OD

Teda panstvo, před chvíli jsem otevřel blogy a na titulce svítil výživný nadpis a hustý perex odpovědi soušky pančelky na to vaše šikanování "mého Jarka".

Souška pnčelka asi nepobrala, že legra tu není na účet barda, ale pana učitele.

Teď pančelku zabanujou a bude v úplné sardinské sardeli.

4 2
možnosti
Foto

Pančelka se vyznačuje silnou absencí smyslu pro humor. A to prý učila literaturu. Tam muselo být zakázaných knih.:-)

Já se Jarkovi pomstil tím, že jsem na žádný jeho koncert nikdy nešel a kolekci jeho CD, kterou jsem od někoho dostal k vánocům, jsem nechal v původním balení. A má to!;-D

2 2
možnosti
Foto

J33a64n 47Š43i42k

15. 8. 2022 15:39

Nelze popřít, že jedna věc se panu Nožičkovi povedla. Totiž vyprovokovat diskusi a pozornost směrem k člověku, jehož textová tvorba ztratila na své hodnotové podstatě v okamžiku, kdy ho píchl do prsou špendlík z medaile od agresora. Vlastně, ani nejde o to, že ji vzal. Stačila by sebeironizující píseň na téma, jak Jarek strkal hlavu do zadní díry někomu, kam ji strkat nechtěl. Jinak včera mi přišel program z plánované poutě z Uherského Brodu, kde má dotyčný vystoupit. Tak tam na něho mohou někteří nespravedlností doruda rozpálení diskutéři jít, udělat pár fotek a napsat pár řádek. Třeba o tom, jak v Uherském Brodě vyhlásili nad Nohavicou fatvu a on jim k tomu zpívá. Hezký den

3 0
možnosti
Foto

Pan učitelský dokáže vyprovokovat diskusi u libovolného tématu, zejména když ji obohatí svými komentáři. ;-D

3 1
možnosti
JN

J51o62s12e89f 27N77i32k70l

15. 8. 2022 15:19

Pan autor je v diskuzi dost arogantní, to je fakt.

4 1
možnosti
JK

Na hrubé pytle, hrubé záplaty. Znáte to?

0 0
možnosti
Foto

Roger Waters z Pink Floyd je hudební megahvězda, která podporuje Rusko s jeho speciální vojenskou operací.(Rozuměj.. agresivní vojenské napadení suverénního státu, na jehož území vraždí, ničí infrastrukturu i celá města a obce a jako štít si bere jadernou elektrárnu). Jeden z nejlepších hudebníků planety se zastává režimu, kde je opozice cíleně a dlouhodobě umlčována, vražedná, posílána na "dovolenou" za mříže. Mám rád písničky od Nohavici, ale oproti Watersovi je Jarek hudební čučkar. A přesto jsou oba vyznavači morálního odpadu.

5 3
možnosti
JJ

A arbitrem morálky jste samozřejmě vy.;-D

3 2
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik