Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ I ,,bosá" hlava má své kouzlo. Údajně může být až sexy. A také jste mně připomněl ,,hitovku" ,,Dva modré balonky":-)

P.S.. k Vašemu minulému článku jeden ,,detail". O mně. Nikdy jsem nebyl a nejsem zahradníkem, natož mičurincem, a to ani na těchto stránkách. Pokud byste nechápal, či nechtěl chápat, pak ,,naznačím" - viz. flm ,,Byl jsem přitom";-)

0 0
možnosti
JK

V Nenině písni jich bylo 99, a vznik té písně má svůj příběh.

K vašemu P. S. mohu jen poznamenat, že rozumím tomu, co jste v minulé diskusi sděloval, ale vzal jste to za špatný konec.

0 0
možnosti
JK

Příjemné čtení, karma.

1 0
možnosti
Foto

R^R^krásně napsané a ten úryvek z básně od Ščipačova....V

1 0
možnosti
PK

A Nena, když jsem pracoval v D. objevil jsem do té doby pro mě mnoho neznámých zpěváků a zpěvaček, ona byla jednou z nich a pak třeba Juliane Werden atd....do té doby jsem držel jen pěvce z angl. mluvících...:-):-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik