Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak dovolím si reagovat, jakkoliv ode mne jako že od BANgy jste žádný BAN nedostal. Blog samozřejmě na HydePark, protože se týká chodu blogů/diskusí a jako takový je zařazen do místního Hydeparku zcela správně. Víc mě mrzí, že Vám některý z kolegů smazal podobný příspěvek. Příště zkuste víc příkladů.. já například svým dětem často říkám, že jsem Banga, nikoliv Banka.

Pokud jde o vulgarismy, které jsou nějak upraveny (hvězdička, tečky... ) je názor administrace stejný už mnoho let. I naznačený vulgarismus stále považujeme za vulgarismus a jako takový mažeme. Naším zájmem je mít diskuse kultivované a tam se nám zkrátka vulgarismy nevejdou.

PS: příspěvek máte zpět.

Patrik Banga

vedoucí blogu iDNES.cz

t.č. dělník na vlastní stavbě

2 0
možnosti

Moje kreace se slůvkem ban a jménem Banga jsou slovní hříčky. To snad chápete. Myslím si však, že problém není, zda se můj text týká chodu blogů/diskusí, to se samozřejmě týká. Avšak ve vysvětlení od paní Salačové, proč byl zařazen do Hyde parku, bylo uvedeno: "Výjimku tvoří články, které mají širší přesah zajímavý i pro čtenáře-neblogery." Z toho je patrné, že si paní Salačová nemyslí, že můj text má přesah.

A co vy, vy si také myslíte, že nemá? Jen tak na okraj. Pracoval jsem přes 20 let v novinách na různých pozicích až po šéfredaktora a celou dobu jsem se zabýval mimo jiné i takzvanými dopisy čtenářů. Při posuzování, jestli ten který dopis zařadit do příslušné rubriky v novinách, bylo jedním z hlavních kritérií, zda autorem popisovaný problém(y) má co říct našim čtenářům obecně. No ale zřejmě jsem už starý a už to posoudit nedokážu, nejspíš mi vyprchalo z hlavy i moje vysokoškolské žurnalistické vzdělání i léta praxe.

Vám, pane Bango, každopádně děkuji za reakci a srdečně zdravím.

Mgr. Jaroslav Kvapil,

t. č. důchodce

1 0
možnosti

Řešit by se mělo spíš to, kdo určuje personální politiku na idnes a jak se do správy diskuzí dostala tahle "skupina" (slušně řečeno) ješitných aktivistů, kteří dokáží blokovat lidi i za symbol hvězdičky (protože se na jejím místě určitě myslí sprosté slovo) nebo slova, která zkomoleně připomínají vulgarismus v nějakém cizím jazyce (bohužel nemohu citovat jediné písmenko, Janků by si tam stoprocentně domyslela nějakou vulgaritu).

Maily s nimi se pak nesou ve stylu "bude to tak, protože jsem to řekla, protože mám pravdu a nebudu se s váma vykecávat".

Diskutéři na idnes se dělí na špatnodiskutéry, kteří nesmí ani naznačovat a na "Vaňky", kteří tu deset let beztrestbě předhazují svým oponentům "nácky" a "Petrohrad".

0 0
možnosti

Pravidla zkrátka určuje administrace blogu idnes.cz.

0 0
možnosti
Foto

... a ani to netrvalo zas tak dlouho;-) bang, bang - zemři blogu;-D

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den, nikdy se nebudu stavět na stranu jakékoli cenzury (viz mé blogy), ale zdá se mi, že tu obecně hodně lidí nevnímá jednu podstatnou dichotomii: řekl bych, že administrativa činí – a to velmi logicky – rozdíl mezi textem blogu a textem komentáře. Nevím, co stojí v kodexu (odmítám to znova číst), ale předpokládám, že se na to hledí tak, že blog je autorské dílo, a tudíž tam samozřejmě může být leccos, ovšem komentáře jsou přece něco úplně jiného.

Pokud mi tu teda neunikají nějaké tajné, zákulisní souvislosti v rámci všelijakých těch prapodivných bojůvek, které se tu na mnoha frontách vedou, a s přihlédnutím ke stávající kocovině, můžu říct, že bych v tomhle dělení neviděl problém.

Hezký den všem a [UA]

0 0
možnosti

No tak blogy přímo nemažou, ale dávají je třeba do Hyde parku, jak se to stalo i tomuto mému textu, ale zase tak velké rozdíly administrace podle mého nečiní. Kromě toho mi administrátoři připadají dost nedůtkliví.

0 0
možnosti
Foto

Tak. Tytyty. A hajdy do H.P.

1 0
možnosti
Foto

Výzva - https://abelovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=784436 ... kdyby to vadilo, klidně smažte, zlobit se nebudu [UA]

0 0
možnosti

Nic mazat nebudu, ale tento můj text je v Hyde parku.

0 0
možnosti
Foto

:-) ,, Viz. mé příspěvky pod ,,HVĚZDIČKOVÝM" článkem pana T.

Nehroutil a nehroutím se z toho, a to ani pro sem tam černej puntík. Jsem si vědom, že, a nejen na těchto stránkách se pohybuji především ve vyrtuálním světě. Ten reálný je v mnohém skutečně velice krutější.

0/0

doporučit

5.3.2022 10:45

reagovat

Jiří Jiroudek 86944

,,Virtuálním světě", ač i tam nejednou i s ypsilon

1 0
možnosti

Tak to já se také nehroutím, jen mi přišlo zajímavá reakce administrace na slovní hříčku, a navíc mi přišlo, že to má v sobě můstek k jiným tématům.

2 0
možnosti

J14a84n 68D35o50u28š82e10k

5. 3. 2022 10:40

Většina diskutérů a blogerů si to představuje jako Hurvínek válku. Většinou tam za stolem sedí jeden člověk který se a kdoví proč si to někdo myslí, neprobírá diskusními příspěvky jak bába koksem. Většinou si jen dá vyhledat záznamy v databázi která obsahují klíčová slova a odkliká ban či výmaz. Dovedu si představit, že jich může být ohromné množství a že fakt nikoho nebaví číst všechno a být úplně spravedlivý. Na serveru jako je idnes to snad ani nejde.

Já bych to taky odklikal a šel dělat něco užitečnějšího. Jestli to někdo neumí napsat slušně, má po ptákách. Nazdar, bazar.

0 0
možnosti

To je sice hezké, co jste napsal, ale nejspíš nemáte tak docela pravdu, protože můj smazaný diskusní příspěvek nebyl v principu neslušný. Nebo co by v něm bylo klíčové slovo - ban nebo Banga?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS