Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám radost! Z Prahy i blogu.:-)VR^

1 0
možnosti

Presne tak. Neexistuje nikdo, kdo zna vsechna mesta na svete. Ale kdyz nekdo zna jen Lysou nad labe, Mladou a Milovice , kdyz jsem tam slozil rikali jsme ze jsou to 3 ...... v republice a pak Prahu, je to pro nej jasne nejkrasnejsi mesto planety.

Ale podle mne ma kazde historicke mesto svuj puvab. Praha ma panorama Hradcan, ktere videla pani Pantlikova, takovy Innsbruck zase alpskych velikanu, Salzburg arcibiskupsky palac a panorama Burghausen se vubec pred Hradcany stydet nemusi.

A to je jen u sousedu.

0 0
možnosti

Že je Praha nejkrásnější město planety, vyšlo jako výsledek ankety jednoho magazínu, které se účastnilo 27 tisíc lidí. Jistě to leckdo vidí jinak, jistě ta anketa není směrodatná, nicméně je to jedna pozitivní zpráva. Netuším, proč mají někteří lidé potřebu tuto zprávu zpochybňovat a připodotýkat k tomu nejrůznější věci, které nesouvisí ani s anketou, ani se smyslem mého textu.

0 0
možnosti
Foto

Praha je nejkrásnější město - ČR. (Až na její současné vedení a některé Pražáky.) ;-D

1 1
možnosti

Blog idnes.cz je také skvělý, až na některé blogery, že ano, paní Pantlíková.

1 0
možnosti
Foto

Praha je krásná, to je bez diskuze. Ale posledních pár let vládnou Praze lidé, kteří se ji pokoušejí zničit. Je jedno, kde začnem. Jedni mají záchvatovitou snahu zabránit tomu, aby město žilo. Druzí se snaží, aby všichni jezdili po Praze na kole. Další mají utkvělou představu, že je fajn, jak se Praha stovky let vyvíjela a že se stavělo a bouralo, ale teď to zakonzervujeme, už nic nezbouráme, ani nepostavíme. Rekonstruovat se bude podle pravidel z roku raz dva. Další se pokoušejí všechno omezit úplně všechno, ten zbytek omezuje všechno, protože vycházejí vstříc spřáteleným firmám. Praha je krásná, ale nejspíš dýše z posledního, za nějaký čas to bude krásné, ale mrtvé město, kde nebude chtít nikdo bydlet a to je opravdu smutné. Řešením by bylo neklanět se tolik před Prahou a tím jí zajistit růst jako v předchozích stoletích, odebrat pravomoci radnicím a hlavně magistrátu, které beztak jen dohazují kšefty spřáteleným firmám. Ale možná mám jen provinční myšlení a pocit malosti. :-/

0 0
možnosti

To byste měla vědět vy, zda máte provinční myšlení a komplex malosti. Pokud si čtu váš příspěvek a vycházím z Marca Aurelia, že "cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt a cokoli vidíme, je úhel pohledu, nikoli pravda", pak si říkám, jak to všechno můžete tak suverénně tvrdit, nejste-li vševědoucí, vševidoucí či vědma? Nutně docházím k závěru, že se většinou jedná jen o vaše předpoklady. A jak se nazývá jev, když někdo třeba v hospodě, nebo z gauče u televize, nebo u klávesnice počítače či mobilu vystupuje, jako by věděl všechno nejlépe, jako by všemu rozuměl, jako by byl chytřejší než všichni, kteří řídí a rozhodují, a proto může šmahem všechno odsoudit. Nevíte, jak se takové počínání nazývá?

Netvrdím, že nemůžete mít a nemáte v lecčems pravdu. Nicméně i v těch minulých stoletích, která podle vás byla obdobími růstu, mnozí lidé soudili o vedení Prahy i jejích částí to samé, co nyní vy. Vím to, protože jsem to četl v dobových dokumentech a dobovém tisku. A jak dali nejen Praze na frak komouši v době svého panování u nás, jsem relativně dlouhou dobu zažíval.

0 1
možnosti

Mám na krásu měst úplně jiný vkus. Praha se mi nelíbí. Osobně mě nejvíce oslovilo město Görlitz, pak Innsbruck, dále Mariánské Lázně, Děčín. Praha by byla někde mezi 10. a 20. místem. A nijak mi to nevadí. :-)

1 0
možnosti

No té ankety se zúčastnilo na 27 tisíc respondentů a jistě ne každý uvedl, že Praha je nejkrásnější město na světě. Avšak po sumarizaci odpovědí jako nejkrásnější vyšla.

0 0
možnosti

Potom, co jsem měl možnost navštívit mnohé evropské metropole, jsem si potvrdil, jak je Praha úžasně krásná, že nejde jen o nějaké plané vlastenčení. subjektivní pocit. Těší mě, že je teď na tom už i úřední štempl.

1 0
možnosti

Nečtu a neslyším tento názor od zcestovalých lidí poprvé. Jen bych poopravil, že se nejedná o úřední štempl, ale o výsledek ankety v jednom magazínu.

0 0
možnosti

Kdo by chtěl vidět skleněné schodiště navržené architektkou Evou Jiřičnou, může na I.P. Pavlova vedle lékařského domu do kavárny B. Braun.

Ano B. Braun je

B. Braun CZ/SK je dceřinou společností koncernu B. Braun – předního světového výrobce zdravotnických prostředků a technologií.

0 0
možnosti

Nechci lacině kritizovat, ale "bulvár" č.1 - Václavské náměstí je léta "jemně řečeno" bez lesku, nekonečné opravy. I to vysoké procento podivných "návštěvníků", bezdomovců nezdobí centrum stověžaté matičky.

1 0
možnosti

Ti podivni navstevnici nabizejici drogy ovsem nevypadali na nejake cizince. Ti dost agresivne zebrajici vypadali na Balkan.

1 0
možnosti

Mozna je ten nadpis trochu prehnany, ale krasne mesto to je. Ale uvedomuji si to Prazaci?

Narodil jsem se v Praze, 35 let tam zil a nejak to bylo vse samozrejme. Teprve kdyz jsem se po dalsich 20 letech tam mohl prvne podivat jsem zacal objevovat jeji krasy kdyz se strechy dockaly novych tasek, domy novych fasad a u z toho domu v Pstrosce zmizelo to leseni podpiraci leseni ktera podpiralo ten barak aby nespadl na kolemjdouci zacal jsem vlastne znovuobjevovat jeji krasy.

S nazory na tu budovu z lahvi od okurek vedle Narodniho divadla souhlasim. Ale vic mi vadi ten Bilakuv prst na Zizkove ci to monstrum na Pankraci nazyvane kongresove centrum.

A vozova hradba kolem Prahy panem prezidentem Havlem nazyvana kralikarny take Prahu nezdobi.

1 0
možnosti

Že je Praha nejkrásnější město planety, vyšlo v té anketě. Já jsem žil v Praze 25 let, ale z toho dva roky na vojně, a pak jsem žil 33 let na Moravě, takže jsem měl podobné pocity jako vy, když jsem se vrátil (na sice přímo do Prahy, ale blízko a jsem tam každou chvíli.

Prst mi vadí taky, ale my jsme mu říkali Jakešův, nicméně rozhled je z něj krásný a on sám je vidět téměř odevšad, podobně to kongresové centrum. Jsem na stránkách Přátelé fotobanky Historické-foto, a tam jsou dost často fotky z nejrůznějších míst Prahy. Něčeho je mi líto, že zmizelo, nebo se změnilo k nepoznání, ale je také dost míst, kde to dnes vypadá lépe než dříve. O králikárnách je škoda mluvit.

0 0
možnosti

Zvláštní že lide mimo ČR nás i tedy mě (v Praze rodilce a dlouho žijícího) vidí lépe než my sami sebe, viz například níže ......

Praha uchvátila i soudobého amerického architekta Alexandrose Washburna, hlavního designéra územního plánování města New York. Doslova řekl: „Praha je okouzlující město, do kterého se hned zamilujete. Ale vždycky se musíte podívat skrze tu krásu na to, díky čemu je to město živé. A to jsou lidé, kteří se v něm rozhodli žít.“.. tak jak to je?;-D

1 0
možnosti

S názorem toho architekta se ztotožňuji.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS