Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J60i25r35i 34H82l76a18v69a

15. 6. 2021 22:23

Krasne vystihnuty, nadherny fotky, znam tu oblast.

1 0
možnosti

Děkuji. Je tam krásně, že.

0 0
možnosti
Foto

Na Berounce není člověk nikdy sám. Ať vám vaše milovaná hvězdička (mimochodem krásná přezdívka) svítí na vaši další cestu. A pozdrav ze Srbska u Karlštejna.

2 0
možnosti

Děkuji. Srbsko znám. Vlastně celý Český kras od Mořiny (Velká a Malá Amerika) přes Srbsko až po Koněprusy. Měl jsem kamarády speleology a s nimi a s partou jsme to tam všechno prolezli (pokud se tedy dá napsat všechno).

1 0
možnosti
Foto

J25a88n 63H42o72r70n23í58k

15. 6. 2021 21:01

Moc pěkné čtení,

trošku na mě dýchnul K. Šiktanc.

Dík

2 0
možnosti

Děkuji. Jo tak srovnání s Šiktancem je pro mě poctou. Jinak já se nikdy nesnažím psát jako někdo, ale člověk se možná někdy nějakými formulacemi strefí.

0 0
možnosti

Nádherné psaní! Takhle krásně nazývat milovaného člověka a citlivě o něm psát mi navozuje pocit jeho dokonalého zpřítomnění. Jste tak vlastně oba stále spolu, i když dočasně každý na jiném místě....R^VR^

3 0
možnosti

Zpřítomnění je správné slovo. Podpořil jsem to i psaním v přítomném čase. Pokud na ni myslím a radím se s ní, jsme spolu. Děkuji.

3 0
možnosti
Foto

Krásně se to četlo, děkujiR^. Vracím se ráda na místa, kam jsme chodívali s mým milovaným, a objevuji nová, která už neuvidí. Ale i tam je se mnou.

4 0
možnosti

Děkuji. Ano, dá se to tak říct, že je s vámi a moje hvězdička zase se mnou. Vždycky jsem to bral jen za takové řeči, ale teď poznávám, že to tak je, i když bych to radši nepoznal.

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkné . Článek i fotografie. R^

1 0
možnosti

Děkuji. Na tomto mi záleželo, jak na té cestě, tak na reportáži o ní věděl jsem, že to nemůže být jen suchý popis.

0 0
možnosti
Foto

R^- NEB JE PROČ I ZA CO. Vč. i Fr. N., který by možná dodal i ono svoje ,,dobré a ještě lepší ráno". Možná i jeho ,,Střevíce z lýčí" lze ,,cítit". I u VásR^

1 0
možnosti

Moc vám děkuji. Váhal jsem, jestli v textu použiji Srpen s bejbinkou nebo Střevíce z lýčí, ale nakonec jsem sáhl po bejbince, protože je asi známější.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS