Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Pane Kvapile, brilantní! R^;-)R^ Vidím to úplně stejně jako Vy.

P.S. K té jedné Vaší větičce o vůli žít - prosím držte se! Nikdy tu nejsme ani o hodinu déle, než máme být.

Přeji Vám pevné zdraví a klid v duši.R^

2 0
možnosti
JK

Je to tak a já mám kolem sebe lidi, kteří mi pomáhají.

1 0
možnosti
Foto

Váš optimismus vám tak trochu závidím. Jsou zde po krocích nastavována segregační pravidla a obávám se, že vzhledem k možnosti výskytu všelijakých nových mutací a z toho plynoucí vakcinační anabáze se těchto zaváděných totalitních praktik nejspíš jen tak nezbavíme. Koneckonců, když jeden systém zla doslouží, je vždycky možno zhypnotizovanému davu předhodit nový.

Jako vždy, je pouze na nás, kam až to necháme zajít. Ale v tomhle jsem i já opatrný optimista.

Hezký den.

6 0
možnosti
JK

Můj optimismus? Pane Jeřábku, to jste uhodil hlavičkou o hřebíček a možná byste potřeboval něco na povzbuzení myšlení. Co říkáte? Jinak s obsahem vašeho příspěvku v podstatě souhlasím.

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik