Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Autor je pouze další z těch, kteří hledají důvody proč něco nejde, ale neudělá nic pro to, aby to šlo.

A víte, že nikdo z obyvatel té obce si nestěžuje ?

:-P:-P:-P

4 9
možnosti
JK

Kde ve svém textu "hledám důvody, proč něco nejde"? Jak to víte, že si nikdo z obyvatel té obce nestěžuje?

7 1
možnosti
Foto

K oněm domnělým jistotám by možná bylo dobré i ,,definovat", co je to onen tzv. ,,normál", ač asi jak pro koho. Současný NS je již takřka na hranici stavu až výjimečného. Vše lze ovšem stále až svobodně kritizovat, ale ,,rychlé" řešení asi neznal, ani nezná nikdo, ač kde kdo jej přímo až žádá . A i to by bylo možno označit za onen ,,syndrom":-/

3 0
možnosti
JK

Souhlasím, ale nepsal jsem o žádném "normálu". Použil jsem formulaci "život, jak jsme ho znali".

2 0
možnosti
Foto

Mám silný pocit, že ti, co mají na starost řešení podle oficiálních tvrzení zhoršující se covidové situace, naprosto nevědí, co s tím, takže jen tak zkoušejí, co zabere. Vlastně mi to připomíná rozhodování, koho obětovat

Zdroj: https://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=766499

S tímto závěrem naprosto souzním a podepisuji jej.

4 0
možnosti
JK

Tak nějak mi to připadá.

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik