Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji. Asi to dál nevím.

0 0
možnosti

Ladovy obrázky i knížky pohádek jsem měl velmi rád, protože byly plné pohody. I naše děti je měly rády, což je co říct, zřídka se stává, že dvě různé generace osloví stejná věc. Když jsem se jako dospělý dověděl o osudu jeho dcery, neohl jsem pochopit, že se tak s tím dokázal vyrovnat, že se to neodrazilo v jeho tvorbě, že zůstala pohodová.

1 0
možnosti

Ladu měli rádi asi všichni. Je možné, že se nikdy se ztrátou dcery nevyrovnal, i když to na jeho tvorbě nebylo znát. Něco takového nikdy nepřestane bolet. Vím to. Lada byl ale insitní malíř (pokud se tak dá označit) a publikum si získal svým stylem malování. Ten nemohl upustit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik