Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den, pane Kvapile, víte, že Váš článek Ruská nehoráznost převzaly stránky "Pravý prostor" bez uvedení zdroje? Nevím jak se k tomu stavíte, ale přečtěte si diskuzi. Tento web se chlubí, že na jeho diskuzi není cenzura. Tak si počtěte.

https://pravyprostor.cz/ruska-nehoraznost/

0 0
možnosti

Vůbec jsem o tom nevěděl, že to tam přetiskli. Teď jsem se díval a ta diskuse je příšerná. Ještě nevím, jak na to budu reagovat. Pobavilo mě ale, jak si v té diskusi někteří hlupáci myslí, že jsem to psal na něčí zakázku a dostal za to zaplaceno.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Cyklistická

Prošla jsme si zkouškou- vyjet kopec s rouškou,

nepodlehnout panice - když se chytám za plíce.

-----------------------------

Cyklistická Osvobozená

Cyklisté dnes bez roušek - křičeli si do oušek:

S věčným jejich bubu - chudák holka obětavá,

zamlžená zrouškovaná - musela si za nás pro nás - chudák rozbít hubu.

(věnováno cyklistce, která se na kole málem zabila, neb přísně dodržovala nařízení státu)...Jaroslave, k Vašim krásným veršům jste mě ku kreativitě náhle strhnul do této podoby:) Opatrujte se a díky moc za blog, jehož je třeba:)

1 0
možnosti

Pěkně veršujete a jak čtu o té vaší cyklistické námaze, rád bych vám nějak pomohl. Třeba bych vám píchl aspoň s tím chytáním za plíce. ;-)

Jinak děkuji. Mě k tomu inspirovalo "slavné" čtyřverší: Hovořil jsem tuhle s červotočem, / jenomže už nevím o čem / a taky už nevím proč, / a byl to vůbec červotoč?

1 0
možnosti

Vláda si neví rady - dejme hlavy dohromady. Já já ji to, ani nevytýkám - stále melu, stále říkám. Nepřítel je záludný, kdy bude poražen - Kdo to ví ? Jediná jistota je, že bude nejistota. Nejistota jistá, co řečná vláda, zase chystá ... ?

Milá Vládo - Krizový štábe. Když už nic, domluvte se prosím - 1) K Veřejnosti bude podávat podstatné informace pouze jedna osoba. 2) Tak, aby vydané info platilo alespoň 48 hodin ! 3) Zvolený způsob je šílený. I starší poctivec soused uznal, že nejlépe být informován = Znamená nesledovat a neposlouchat vůbec nic ! ..:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS