Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo srovnávat baryton a tenor, to chce fištrón. Jak jste přišel na to, že měl WM větší hlasový rozsah než KG?

0 0
možnosti

Přišel jsem na to tak, že WM větší hlasový rozsah zkrátka měl.

0 0
možnosti

Popularita u široké veřejnosti ale nezakládá státní pohřeb. Pohřeb se státními poctami prosím, fanoušci se asi chtějí rozloučit, v nějaké důstojném veřejném prostoru.

Při té příležitosti jsem vzpomněla na člověka, který znamenal přínos nejen pro českou, ale i světovou literaturu. Popis pohřbu popisuje jednak Julius Firt v publikaci Knihy a osudy a za druhé, emotivněji Olga Scheinpflugová v knize Český román. Takové důstojné místo Čapkovi poskytla až církev. I Ferdinand Peroutka po letech vzpomínal ve Svobodné Evropě, že na Národním divadle nevisel ani černý prapor.

Karel Čapek byl holt tenkrát neuralgickým bodem, tak ho zapřeli.

2 0
možnosti

Ještě drobná poznámka. Čapek byl osobností nejen spisovatelskou, ale i lidskou a svému pevnému a veřejně deklarovanému přesvědčení a světonázoru se nikdy nezpronevěřil. Takového člověka bychom si měli vážit a brát si jej jako vzor.

Nemyslím, že lze od lidských kvalit zcela odhlédnout.

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Dobře a střízlivě napsané.

Jinak, až na drobné výjimky, se nezúčastňuji ani diskusí pod články na toto "žhavé téma", podobně jako pod články o Grétě. Gott není ani Bůh ani ďábel a Gréta podobně není ani světice ani blbka. Zdravý rozum a zdravý odstup je to, co potřebujeme.

2 0
možnosti

Děkuji. Jak jsem uvedl, původně jsem o tom nechtěl psát, až ta anketa mě k tomu přiměla.

1 0
možnosti
Foto

Prosím, je to sice téměř mimo téma, ale zaujalo mě Jak jedinec dejme tomu s nějakými zbytky hudebního sluchu pozná, že někdo jiný má absolutní hudební sluch?

0 2
možnosti

Je to zcela mimo téma, ale mám otázku: kdo má být ten jedinec se zbytky hudebního sluchu?

1 0
možnosti
Foto

Zaujal mne velmi poslední odstavec, nikoliv poznámka - možná, že ti dva Karlové, zpívající hymnu, jsou vyjádřením jakési naší tehdejší vnitřní rozpolcenosti, a také i vysvětlením a možná i předzvěstí současného stavu. Jeden odešel už dávno, druhý nyní. Je to každopádně silný popud k zamyšlení. Za článek dík a karma.

5 0
možnosti

Ten odstavec mě napadl, až když jsem psal, že je Gott mimořádný, protože jsem si vzpomněl na Kryla, který byl také mimořádný. Původně jsem to chtěl zakončit tím, co kdysi vymyslel můj spolužák Aleš Ulm a co pak Gott dával také k lepšímu, když mu vysvětlili, že parodování mu také zvyšuje popularitu: "Když jsem přijel do svého starého dobrého Las Vegas, tak se ke mně přitočil Frankie Sinatra a povídá - tedy Karle, jak ty to děláš, já nevím."

2 0
možnosti
Foto

:-)R^ To je přesné.

6 0
možnosti
Foto

Nemám k tomu co dodat, tak už jen karma a R^R^R^.

6 0
možnosti

Děkuji pěkně. Moc jsem bojoval sám se sebou, jestli mám něco napsat, nakonec vzešlo tohle.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS