Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl byste uvažovat o své kandidatuře na prezidenta Vy,milý pane Kvapile... Víte úplně přesně jak má prezident ČR vypadat, jak se má chovat - atd. Roky na to máte, zkušenosti také, určitě byste byl tím nejlepším pokračovatelem prezidenta T.G. M. Mělo by to bohužel jen jednu jedinou chybu... To Vaše zvolení. Ale měl byste to zkusit, budu Vám držet palce. Rv;-).

0 3
možnosti

Pokud jste kdy jakou úroveň měla, pak ji ztrácíte, tohle je ubohost, co jste napsala. Zformulovala jste zcela lživý předpoklad, že já vím úplně přesně, jak má prezident ČR vypadat, jak se má chovat. Nic takového jsem v textu netvrdil, ani to z něj nevyplývá. Avšak vy na základě svého vylhaného předpokladu pokračujete a snažíte se mě prezentovat, jako bych se považoval za pokračovatele TGM, jako bych usiloval o funkci prezidenta a jako bych nebyl zvolen. Nic z toho však nemá ke mně žádnou vazbu.

Být prezidentem bych v žádném případě nechtěl, nebavilo by mě to. To je za prvé. A za druhé nemám předpoklady na to, abych byl prezidentem. Miloš Zeman ovšem také ne. Rozdíl mezi námi je ten, že já to vím, zatímco on ne a myslí si, že je má. V tom se mu podobáte. Vy si také nejspíš myslíte, že jste chytrá.

3 2
možnosti

Karma, dobře napsáno. Jen doplním ukázku malosti logiky Zemanovo příznivců:

Zeman se nebojí říct pravdu do očí. Jeho kritici proti němu vedou lživou kampaň.

7 0
možnosti

To jste vystihl naprosto přesně.

2 0
možnosti

Bohužel to mají lháři a podvodníci v této zemi lehké se zase dostávat k moci. Ovšem leží to na národu.

Vám karma .

7 0
možnosti

Bohužel, je to tak. A děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Nebudu vám vyvracet jednotlivé body v závěru, ale upozorňuji, že jsou všechny falsifikovatelné. Co to je obrovská moc? Celý problém tkví v tom, že se Zeman chová přesně v souladu s teorií veřejné volby a právě proto je úspěšný. Je to jako byste kritizoval plavce, že umí plavat.

Jinak bych chtěl upozornit, že se lidové demokracie pokusily nahradit funkci prezidenta kolektivním orgánem, tedy třeba státní radou. Ale to se zřejmě neosvědčilo, takže se všechny vrátily k funkci prezidenta.

0 1
možnosti

Vidím, že falsifikujete hlavně vy. V článku stojí "obrovská kumulace moci". Co to je za blaf, že se Zeman chová v souladu s teorií veřejné volby? Už formulace "teorie veřejné volby" je zcestná. Zeman porušuje prakticky všechny normy chování hlavy státu a často i zásady slušného chování. Vaše přirovnání k plavci nejen nesedí, ale je úplně mimo.

Pojem "lidové demokracie" je vylhaný. Ani v jednom státě, kde tak bolševici svou totalitní moc prezentovali, nevládl lid a o demokracii nešlo ani náhodou. Po žádné státní radě jsem nevolal. S výjimkou Francie není v žádné západní evropské zemi prezidentský systém. Často jde totiž formálně o monarchie (VB, Belgie, Nizozemsko, Španělsko, Dánsko, Švédsko, Norsko...), ale každopádně i v dalších zemích (Německo, Rakousko, Itálie...) jde o parlamentní demokracie, kdy je hlavní postavou politiky premiér (kancléř). U nás jsme do parlamentního zastupitelského systému jednoznačně implantovali nesourodý prvek - přímo voleného prezidenta a Zeman je ukázkovým případem, jak se dá tato funkce zneužívat.

5 0
možnosti

Opakuji jiz nekolikrat, pane Kvapile. Urad prezidenta, od zalozeni teto funkce, je politicky zbytecny. Byl vytvoren za cisarkou korunu, kdyz jsme zrusily cisarstvi. Protoze mame demokracii, vsechny pravomoci byli teto funkci odebrany. Snad jen nekolik nerozhodujicich teto funkci zustalo. To je vysvetlena minulost, aby kazdy vedel, co prezidensky stolec prinasi. Jestli dosazeni je parlamentem nebo primou volbou, je to pro pobaveni obyvatelstva. At se na tento stolec dostane kdokoliv.

Nedelam kritiku minulych a take toho dnesniho. Me vychovani, co by demokraticky smyslejici obcan, dava uctu tomu, koho si obcane vybraly.

Snad pouziji tento clanek na propagaci noveho podani prezidenskeho uradu. Rad bych videl spojenou funkci prezidenta a premiera. Protoze je to podminene se zmenou ustavy, me usili nemuze byt v CR uskutecneno. Jsme lini, nerozhodni a hlavne odolni od odebrani moznosti kritiky, nadavani a rozestvavani se mezi sebou. Dnesni situace tomu nasvedcuje.

2 0
možnosti

V názoru na prezidentskou funkci nejsem v rozporu. Ostatně jsem něco v tom smyslu uvedl v článku.

0 0
možnosti
Foto

Vážně si nedovedu představit, že by se vrátilo to kupčením, výhružky, vyřizování účtů. Vždyť tam bylo úplně jedno, kdo se stane prezidentem, dlouholetí odpůrci V. Klause najednou změnili názor, když za zvolení budou církevní restituce a veřejnost všechny nepřímé volby odsoudila.

1 0
možnosti

Vám to v přímé volbě připadá jiné? A to víte jak, že za zvolení byly církevní restituce a že veřejnost všechny nepřímé volby odsoudila?

2 1
možnosti

Ono to vypadá tak moudře a přitom je to taková blbost. ;-D;-D;-D

Vám by evidentně nevadila přímá volba prezidenta, pokud by byl zvolen kandidát, kterého preferujete. No a vo tom to je. ;-D

Zeman je prostě Zeman a byl zvolen většinou, právě kvůli takovým namyšleným mudrlantům, jako jste vy. Bohu žel a Bohu dík. Bohužel, že to musí být zrovna Zeman, Bohu dík, že to nebylo želé, jako jeho oponent, vygenerovaný kdoví kým.

Volil jsem proti Zemanovi stahovače králíků, protože jednak jsem taky stahovač a druhak nesnáším Mynáře, Ovčáčka a Nejedlého. Ale dnes jsem rád, že jsem prohrál, protože ještě více nesnáším nabubřelé pseudointelektuály, jako vy a vám podobné. Dobrou noc. :-)

4 3
možnosti

Želé máte akorát vy v hlavě. Mně nevadí přímá volba ani teď. V článku jsem to zcela jasně vysvětlil, o co jde. Avšak vy, abyste vůči tomu mohl vůbec nějak argumentovat, musíte moje slova dezinterpretovat a kvákat o tom, že by mi nevadila přímá volba prezidenta, kdyby byl zvolen můj kandidát.

To je tak stupidní klišé - vám podobné. Nemáte ponětí, kdo je mi podobný. Jo a pomocí toho nabubřelého pseudointelektuála si hojíte mindrák? No jo, když nedokážete vůči mně argumentovat, tak nastupují smajlíci, dezinterpretace, argumentační klamy a pokusy o urážky. Rád bych napsal, že jste legrační, ale vy jste jen k smíchu.

4 1
možnosti
Foto

Ono z těch sedmi bodů, toho není jen část pravda, ono je to všechno pravda - bohužel. Vám samozřejmě karmaR^R^R^

8 1
možnosti

Já vím, ale dával jsem prostor pro polemiku, ale Zemanovi ani Babišovi příznivci zřejmě nejsou věcné polemiky schopni. A děkuji.

4 0
možnosti

Po druhe volbe Vaclava II jsem byl presvedcen, ze bude tezsi podplatit miliony volicu nez stovky volitelu obou komor. Bohuzel jsem se mylil. ty miliony se daji podvest a obelhat jednoduseji. ;-(

5 0
možnosti

"Miloš Zeman se dopustil té nerozvážnosti, že zvítězil v přímé volbě. Dokonce dvakrát. To mu nejrůznější pisálci, minulí či bývalí politici a další mluvící hlavy, kteří vždy ví lépe, co si lidé mají myslet a co mají dělat, nikdy neodpustili. A následky této své nerozvážnosti holt musí snášet.“To je pozoruhodný jev, jaký „generální pardon“ si vytvořili stoupenci Miloše Zemana pro všechny prezidentovy excesy.

Myslíte? Já s tím názorem naprosto souhlasím ale přitom jeho volič jsem v poslední volbě nebyl. Nebude to trochu jinak?

2 5
možnosti
Foto

Čekáte, až Vám to někdo zjistí, nebo znáte odpověď?:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik