Diskuse

Udri ma prvý

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Početla jsem si s chutí, díky:-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-) Jako povídka dobrýR^ Jinak ,,skoro" chybí trocha nostalgie, vždytˇ vojna byla hezká, ale krátká;-D

1 0
možnosti
JK

Děkuji. Avšak nostalgii a sentiment nemám rád ani v textech ani v životě.

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ Hezké počtení, pane Kvapile

3 0
možnosti
JK

Děkuji, pane Turnere. Tak jsem si povzpomínal na pár příhod z vojny. Samozřejmě jsem je pro potřeby povídky zjednodušil a zpřehlednil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik