Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky, krásný příběh.

2 0
možnosti

Děkuji za přečtení i vlídné hodnocení.

0 0
možnosti

Marně si lámu hlavu, ale zdá se mi, že páter Zýbal sloužil v Ostravě Mariánských horách asi před 20 roky. Hostům naléval svěcenou vodu z lahvičky, na které byl nalepený svatý obrázek. Aroma však hned prozradilo, že je to slivovice.

1 0
možnosti

V tomto případě šlo ale o P. Pavla Zíbala, děje, které v povídce popisuji, se odehrály před 22 lety, a to už byl v domově důchodců. Existoval ale také P. František Zýbal, jak tady zmínila v diskuzi paní Foltýnová.

0 0
možnosti

Rád bych tento příběh krátce doplnil. P. Pavel Zíbal byl můj dlouholetý a blízký přítel. Před smrtí mi odkázal svůj kříž. Několik let visel u nás doma v kuchyni na zdi, až se ozvalo arcibiskupství v Olomouci. Nyní je kříž dlouhodobě zapůjčen na expozici Martyrion v podzemí pod bazilikou na Velehradě, kde je možnost ho vidět. P. Pavel Zíbal byl svatý kněz a kdo by o něm chtěl vědět víc, tomu vřele doporučuji zmíněnou knihu "Šéfe, znáte Želiv?" Velice rád na něj vzpomínám a dokonce jsem po něm pojmenoval syna. Všem přeji pokoj a dobro. Ondřej Tšpon.

4 0
možnosti

Moc vám děkuji za tyto informace. Také mě to napadlo, že byl svatý, aspoň já si takto svatého představuji. R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Dobré. A více než jen povídka o lidských osudech, I O ONOM ,,ČEKÁNÍ" NA JEDNÉ PRO MNOHÉ Z PŘEVÁŽNĚ POSLEDNÍCH ,,PŘESTUPNÍCH STANIC". Vč. ,,výseku" i z Vaší ,,autobiografie" z doby před více než dvaceti lety. P.S.: Předpokládám, že jste onu svou ,,reportáž" tehdy publikoval, atˇ už jakoukoli formou.

1 0
možnosti
Foto

Velice se omlouvám, že vstupuji do hovoru. Ale tohle je zbytečná agresivita, pane Jiroudku.

Přeji Vám vše dobré, dobrý a pokojný víkend.

0 0
možnosti

Pěkně napsáno, takových blogů tu moc není. Setkání s hluboce věřícími křesťany je vždy poněkud překvapivé a inspirativní pro ty, kteří tolik nevěří. :-):-)

3 0
možnosti

S hluboce věřícími... Já nevím, jestli to je to pravé vyjádření. Pater Pavel Zíbal byl zkrátka naprosto mimořádný člověk, teď jsem tady souhlasil s názorem, že byl svatý. Setkání s ním na mě zapůsobilo silně.

0 0
možnosti

Děkuji. Jsem rád, že se vám to líbilo.

0 0
možnosti
Foto

J25a68k39u69b 62R36o90t91h

13. 10. 2018 8:32

Jaroslave, díky Vám za krásné ráno, prosluněné Bohem a lidskostí. VR^R^R^

6 0
možnosti

Děkuji, hlavně za toho faráře.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné vyprávění, lidskost R^

4 0
možnosti

Po letech jsem to zpracoval jako povídku. Děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik