Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Myslím, že každý máte odlišný způsob myšlení spojený se svou profesí. Vy jako novinář máte spíš vědecký, analytický způsob myšlení, kde každé tvrzení musí být potvrzeno ze dvou nezávislých zdrojů, záleží na přesné formulaci atd. Pan Jílek jako psychoterapeut má spíš globální, syntetický pohled vzniklý na základě velkého množství údajů, formuluje jejich zobecnění a některé formulace nemusí být zcela přesné. Může u něho být určitý výběrový efekt, protože se profesně častěji setká s lidmi s problémy než bez nich.

V diskuzi u článku Pluralis majestatis jste se pozastavil nad větou "A ti lidé ani ono IQ, či morální profil, nijak dost často nemají.", že to je paušální soud bez věrohodné statistiky. Jenže "dost často" je velmi neurčitý výraz, jenž může být chápán číselně řekněme mezi 20 a 80%, a pan Jílek se o žádnou statistiku nepokouší. Přikláním se k hodnocení p. Trizuljaka, že úsudek v článku našel, ale soudy ne.

1 0
možnosti
JK

Máte samozřejmě pravdu. Avšak soud, úsudek, každopádně je to hodnotící stanovisko a z celého jeho textu je patrné, že se dívá na profi-sportovce, jejich aféry a na skutečnost, že mnozí nezvládají slávu ani prachy, s despektem. To mi ale vůbec nevadí, protože já se na tuto problematiku dívám prakticky totožně. Ani jsem to nekritizoval, jen jsem měl výhrady k tomu, že v textu vícekrát zdůraznil, jak nesoudí. Netuším ani, proč ho moje připomínka tak nadzvedla. Ale to neřeším, je to jeho problém. Vám děkuji za návštěvu a za příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave...ja jsem tu jen proto, že Vás vidím a chci pozdravit a říct, že je fajn, ze se máte fajn, jak píšete. Moc se tu už nevyskytují. Do tohohle vůbec nevidím...fakt ne. Jen si říkám, plész se nechci, že snad není zle tak moc. Řadu věcí si myslím, že máte společnou...minimálne tu pořád v českých vodách vzácnou - nenahlížet na věci z betonového pouzdra předsudků. Chytří chlapi, co věci umí pojmenovat bez omáčky a přitom hystericky nesekaj krky... jasne chytré konstatování.... Pohoda. Pravda a pohoda. Oba. No...a semtam...vzácně, se nacáknete:))) Normálka. To bude dobrý.V:-);-D

1 0
možnosti
JK

Zdravím vás, Radko. No já bych byl rád, kdyby to bylo tak, jak píšete. Jílek psal, že se jenom bavil, já se bavil zcela určitě. U něj si nejsem tak jistý. Například - napsal na základě naší diskuze čtyři blogy, v nichž měl potřebu mě nějak charakterizovat, já jsem napsal jen tento víceméně smířlivý na závěr. Dále chce Jílek psát nějako brožuru o komentářích pod blogy a mě uvést jako výstražný příklad, naopak já nic psát nechci, pro mě je to uzavřené. Takže nevím. Přes halasné Jílkovo tvrzení, že se bavil, si myslím, že ne tak docela a ne jenom.

Každopádně vám děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti
JJ

J67a57n 96J67í20l21e87k

16. 9. 2018 18:53

Kvapile, já se bavil, toť vše. A brožuru napíši, protože ne každý umí čelit manipulacím. :-) A nejde mi o vítězství, já na něj nehraji. Buď se bavím, nebo se nebavím.

0 0
možnosti
Foto

H82a62n42a 14V96l72k54o15v15á

16. 9. 2018 19:44

A já bych to viděla na lněná semínka v jogurtu pro oba ;-)

0 0
možnosti
Foto

J37a32n57a 10M94a29j65o96v21á

16. 9. 2018 18:51

Šiš, kluci...nechcete raději vzít svoji ženu, přítelkyni nebo prostě někoho z okolí na kafe? Jít si zaběhat nebo zatancovat? Nebo vygruntovat skříň? Nebo se naučit deset moldavských slovíček? Nebo pí na patnáct desetinných míst?

Někoho byste potěšili, nebo něco udělali pro zdraví nebo pro pohodu...a nebyli pro srandu králíkům a blogerům...

0 0
možnosti
JJ

J61a26n 98J66í31l11e38k

16. 9. 2018 21:12

Bavila jste se? Pak je dobře :-)

0 0
možnosti
JS

Chlapci, chlapci... tak malé hřiště a tolik povyku :)

Hospoda a z oka do oka, by byla prospěšná - buď byste otupili hrany a nebo už byste se odmítli znovu (zbytečně) "prát".

Zvažte to :)

0 0
možnosti
JK

Tak já nevím, Jano. Proč jste něco podobného nenapsala Jílkovi? On mě použil k svým záměrům ve čtyřech textech. Jemu jste se ale spíš vlichocovala, jak jsem si všiml. Navíc, kdybyste tento můj text opravdu četla, zjistila byste, že se s Jílkem vůbec neperu, ba právě naopak.

0 0
možnosti
Foto

Vidět, tedy resp. číst to moje maminka, tak by dozajista řekla: "To nemáte nic jiného na práci?"

0 0
možnosti
Foto

H41a45n16a 87V13l55k12o69v56á

16. 9. 2018 17:50

Víte, Jiří, já zběžně ráno přeběhla (nečetla jsem všechno) Jana Jílka a jeho lněná semínka v jogurtu.

Pana Kvapila jsem nečetla vůbec. Stačila mi vaše reakce - ale - protože J.Jílka jsem četla - hodnotila bych to jako Hoši to nemáte nic jiného na práci?

0 0
možnosti
JK

Pěkná ukázka toho, jak s námi ego cvičí... :-)

2 0
možnosti
Foto

Prostě občas s každým:)) normální.

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik