Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

21.8. nás okupovali cizáci.

Co následovalo byl náš vlastní hnus - prověrky.

5 0
možnosti
MS

To nebyl náš vlastní hnus, byl to hnus jen českých komunistů. Nestraníků se prověrky netýkaly.

0 0
možnosti
JL

Byl jsem stejně starý a velmi dobře jsem vnímal, že je to průšvih, a taky mě to ovlivnilo ovšem v dalším vývoji - u mne to byla rezignace. Jen se mi dalším vývojem jakoby vnitřně potvrdilo, že nic nemá smysl. Pak jsem se s tímto nicnemásmysl musel prát hodně dlouho. Lituji, že jsem nebyl větší dobrodruh, protože pak bych asi šel do centra, protože jsme byli v Praze celá rodina, a měl akční vzpomínky. Jenomže rodiče mi to zakázali a já poslechl. Naopak sestra vzala 3letého bratra a vyrazila za pár dní i s děckem na Václavák - a dnes se diví, co ji to napadlo za pitomost. Bylo jí 17 let.

1 0
možnosti
JK

Z existenčního hlediska bylo dobře, že jste nebyl tak velký dobrodruh, ale vím, co máte na mysli. Člověk chtěl něco udělat, a když nic neudělal, připadal si zbabělý.

0 0
možnosti
JL

Pěkně jste ten osobní prožitek zaznamenal. Ano, něco se stalo.R^

3 0
možnosti
Foto

Zařekl jsem se, že dnes nebudu na 21.8. reagovat, ale dobrá předsevzetí se mají porušovat. Vůbec nechápu, jak intelektuál Vašeho ražení (a to nemyslím vůbec ironicky) může s vážným obličejem napsat toto:

"Sovětská okupace Československa v roce 1968 byla tragickou událostí našich novodobých dějin.

Zdroj: https://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=675771";

Protože:

1. Naše novodobé dějiny jsou dějinami dvacátého století. A ten, kdo považuje 21.8. za "tragickou událost" a nezmíní přitom Mnichov a okupaci, tak asi nepíše analyticky, ale propagandisticky.

2. V čem spočívá ta tragičnost? Tragická je nehoda mladíka na motorce nebo při sportu, po které je uvázán na vozík.

Klasickým, veřejnosti velmi známým příkladem je herec Jan Potměšil.Shodou okolností došlo k jeho úrazu okolo Listopadu 89. A proč o tom píši? Prostě proto, že jeho život se tragicky změnil a on se s tím skvěle vyrovnal. Viděl jsem ho na jevišti.

Ale, před rokem 1968 u nás dvacet let vládli komunisti a po roce 1968 také dvacet let (mírně zaokrouhluji). Tak, kde je proboha ta tragičnost? Vždyť se nic, kromě konce nerealistických snů nic tak podstatného nezměnilo.

V roce 1967 jsem nastoupil do komunisty řízené školy a v roce 1969, po návratu z Německa, tam pokračoval. Jistěže některé osoby byly vyměněny, ale princip přece zůstal naprosto stejný: Vedoucí úloha KSČ.

V jednom imperialistickém (myslím, tehdy imperialistickém jazyce, který ale byl vesele v TV vyučován) bych to nazval BUSINESS AS USUAL.

0 4
možnosti
Foto

Když to tedy vezmeme kolem a kolem tak se vlastně praly dvě party kluků a jedni si pozvali většího bráchu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik