Diskuse

Domácí kefír

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^takhle podvádět kamarády;-D8-oR^

kefír já ráda ale nevím jestli bych poznala koupený od domácího-asi ne

2 0
možnosti

To byste poznala, ale nemáte s čím srovnávat. Domácí kefír se ovšem dá skutečně doma vyrobit pomocí tibetské houby. ;-)

0 0
možnosti

Tak nevím pane Kvapil, moc mě ten váš příspěvek nepobavil, spíš jsem opět posmutněla z toho, jak někteří přistupují ke svému zdraví. To že jste si udělal dobrý den z kamarádů, to je vaše věc, ale že si ho děláte i ze sebe to už je smutnější. Já zrovna patřím k těm co se snaží být soběstační, není to žádné plahočení jak popisujete. Nasadíte, semtam vyplejete, když nezaprší zalejete a pak vesele sklízíte. Je to spíš radost a hlavně máte jistotu , že nekonzumujete stříkané nebo vyhnané bůhví čím. Jo a výborné mléko plné vitamínů a hlavně vápníku lze velmi lehce vyrobit u máku. To jenom kdybyste chtěl příště zazářit před kamarády....ale nějakou práci to dá, koupit mák a rozmixovat, to dáte......

1 0
možnosti

Neberte to vážně, to je psané s nadsázkou. Kefír je na pos...í, čili ;-)laxativum.

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik