Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Já čelil agresoru v Sušici - Kasárna na kopci, pracoviště v městečku, divize. Jako písař jsem pobíhal po celém baráku a dostal i důvěru. Stal jsem se předsedou Rady nástěnných novin ! Byla odhalena i slabina VS ! Nejednostnost barvy prostěradel, neúčast kotelníků na PŠM a na zvolání Stůjte ! - Opilý vojín Štěpánek upadl. To vše jsem sepisoval po návratu velících z 2 motostřelecké. Psal i vyhlášení bojových poplachů, pak ulehl již oblečený. Všechny plané, ale jednou byl lapiduch převezen. Jako obvykle si dal do torny svou volejbalovou síť, aby vybudil objem obsahu. Neřekli jsme mu, že vyrazíme do lesa s výjezdem. To bylo v zimě ... Historek milion:-)

1 0
možnosti
JK

Pěkné, zvlášť s tou volejbalovou sítí v zimě někde v lese. Sušicí jsem bohužel jen projížděl, a to ještě ve skříni. Zato Kašperských hor jsem si za ten týden užil. Jinak jsem byl ve Zbirohu, jak se tam narodil J. V. Sládek, Vačkář složil Vzpomínku na Zbiroh a Alfons Mucha na témže zámku, kde jsme blbli, vytvořil Slovanskou epopej coby host Colloredo-Mansfelda. Mě tam ale hostili jiní, takže jsem nic nestvořil, až teď tohle. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik