Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^Je to tak. Úspěch Ledecké nás pochopitelně těší, ale kromě absurdního pocitu nějaké naší zásluhy, která jediná by mohla být podstatou toho, co si představuji pod pojmem hrdost, nemá na jejím úspěchu prakticky žádnou zásluhu ani náš stát ve smyslu toho, že vytváří podmínky talentovaným sportovcům, které dovedou ty nejlepší k úspěchům.

O té hysterii ohledně komentáře první zlaté jízdy jsem před pár dny psal a musím říci, že mě více než žvanění prezidenta, premiéra a jejich poskoků docela zarmoutilo, kolik lidí si na tom smslo.

4 0
možnosti

Já jsem váš text četl, dal mu karmu, i když jsem se, myslím, v diskuzi nevyjádřil. Vlastně na váš popud jsem si vyhledal různé komentování jízdy Ledecké a podrobně prozkoumal Vichnarovo a Hrstkové komentování. Na základě toho jsem usoudil, že "kritici" tohoto komentáře jaksi nevzali v potaz, že ti dva komentovali on-line, ale vysílalo se to ze záznamu. Strachování se Hrstkové o výsledek jízdy ledecké bylo z jejího hlasu znát.

2 0
možnosti

Taky někdy nechápu, proč komentátor na mě řve, nebo říká nějaké své bludy.:-) Kdo je ale bez chyby.;-D

1 0
možnosti

To řvaní komentátorů také nemám rád a pak ještě vynášení soudů třeba po deseti minutách zápasu. Legrační bylo také komentování v rádiu. Například: Machač, Pospíšil, Machač, Martinec, Nový, Pospíšil, Ebermann, naši výborně kombinují, Švédy prakticky nepustí k puku, Nový, Machač, Pospíšil, ale teď pozor na Erikssona a je to gól, prohráváme jedna nula.

1 0
možnosti

To je ale zvláštní, že zahraniční komentátoři, na rozdíl od těch genitálních českých, reportovali tu jízdu Ester úplně normálně - lidsky.

Doporučuju, Vám založit klub přátel Vichnara,Pešanové:-)

0 0
možnosti

Zahraniční komentátoři viděli jen zajímavou jízdu, ale jak nakonec Ledecká dopadne, jim bylo jedno.

0 0
možnosti

Triumf Ester Ledecké je výsledkem jejich rodičů, talentu a peněz. Bohužel doby, kdy skákal a byl narván k prasknutí je pryč. Včera v diskuzi bylo řečeno, že Ester dostává cca mil. od Dukly (hic neověřeno) a samozřejmě zbytek platili rodiče. Nakonec se mi líbilo, že paní Ledecká a její manžel jen mihli v záběru, ale neposkytovali rozhovory. Nejblběji vyzněl nějaká doprovodný reportér...Esterrrrrrrrrr Ledecká;-D

0 0
možnosti

Já jsem, myslím, popsal dost přesně, jak to bylo s triumfem Ester Ledecké. V závodě je jen ona sama a ona také ví, za co komu vděčí.

0 0
možnosti

...Ale co kdyby třeba kousek před cílem spadla?...

O tom je fandění. Fandí se v reálném čase a ne že je fanda při........ jestli se to nepovede. Fandil si někdy v nějakém sportu? To jako ve fotbale ČR - Německo, posledních pět minut, stav 1:0, a podle tvého všichni fandové ztichnou, aby se něco nepokazilo? Pust si srovnávací video v reálném čase, jak jsou v průběhu jízdy nadšení italové vs češi. Na druhou stranu bych nenadával na Vichnara, prostě je to česká komentátorská škola. Bylo to ve všech sportech co jsem na OH viděl, tedy i na těch kde nebyli čeští reprezentanti.

0 0
možnosti

Vysloveně jsem čekal na tebe, až mi vysvětlíš, co je to fandit. ;-) Jednak jsem jako kluk hrával závodně fotbal a softball a jen tak pro zábavu házenou, basketbal, pinčes, běhal jsem (šachy, které hraji soutěžně dodnes, do sportu nepočítám) a zároveň jsem chodil na fotbal, hokej, basketbal, házenou, motokros, plochou dráhu, cyklokros, atletiku a čas od času i na řadu jiných závodů a utkání v řadě dalších sportů, na lyžařské závody jsem jel párkrát do Kitzbuhelu. Takže ano, fandil jsem. A také jsem často trnul o výsledek. Tobě se to nikdy nestalo? A nikdy jsi neslyšel ztichnout publikum třeba ve fotbale před penaltou?

Co to má ale dělat s komentováním sportu? U slalomu či sjezdu jsou fandové podél trati a pochopitelně křičí. Komentovat však znamená popisovat, vysvětlovat, rozebírat, reflektovat, kritizovat, a pokud je u komentování i expert, tak ten má do komentování vnést odborný pohled (jak jsem ostatně psal v textu).

0 0
možnosti

R^

Útoky na Pešánovou a Vichnara jsou zhmotněním frustrace českého gaučového i hospodského diváka, zvyklého na to, že se mu v minulosti servírovaly OH na dvou kanálech současně 24 hodin denně + několika internetových serverech, takže si mohl vybírat, kdykoliv se vracet a vše si řádně užít.

OH v Asii jsou pořádány primárně pro americké publikum. Americké TV dokážou zaplatit neskutečné peníze za vysílací práva a ostatní, především evropské, to musí buď přijmout, nebo nechat být. Což se projevilo na podstatném zeštíhlení přenášeného programu z OH 2018. LOH 2020 jsou v Tokiu, ZOH 2022 jsou v Pekingu. Ergo, bude stejně, ne-li hůř.

Nicméně jedna dobrá zpráva pro všechny dotčené nakonec - Vichnar už nejspíš bude v důchodů. A Pešánová? Kdo ví. Třeba si Ledecká koupí bob.

4 0
možnosti

V zásadě máte pravdu. Děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik