Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já si manipulaci s lístky umím docela dobře představit a jsem přesvědčen i o tom, že u nás k ní došlo u obecních voleb. U těch prezidentských by skutečně jeden okrsek moc nezměnil.

To pečetění není záruka, že nemůže dojít k manipulaci, protože nedává každý člen komise svou pečeť, takže pečetění a kontrola pečeti za účasti všech členů komise nevylučuje, že ten, kdo má pečeť na starosti nemůže pečeť porušit a zapečetit znovu bez dohledu ostatních členů.

0 0
možnosti
Foto

A navíc je hloupost si myslet, že neroztržený lístek pro nevoleného kandidáta, může komise nějak zneužít. Proč by to dělala, když mají lístky k dispozici bez toho aby je museli sbírat někde v koši. ;-)

1 0
možnosti
KT

Pokud lze zajistit, že každý volič bude mít možnost hlasovat pouze jednou a systém ochránit před zásahy zvenčí, bylo by snad lepší zavést volby elektronické. Když elektronicky funguje EET, nově elektronické recepty, banky a pod, tak by to snad bylo reálné. Ostatně u zmíněných institucí je výsledek důležitější a taky nebezpečnější, než který kladeč věnců bude pár let sedět na Hradě.

1 0
možnosti
JK

Pro elektronické volby bych byl všemi deseti. Nicméně ani v případě současného systému voleb nedochází k falšování, jak se tady někteří snaží tvrdit (jako že falšovat volby je jako houska na krámě), spíš jde o různé chyby. Občas se u některých voleb (spíš komunálních) stává, že si některá strana "koupí" nějaké hlasy tím, že podplatí určitou část voličů, což je mnohem snazší než manipulace s hlasy okrskovými volebními komisemi.

1 0
možnosti
JS

Je potřeba stát na zemi pevnýma nohlnnR^

1 0
možnosti
TH

Je to tak. Pokud chcete falšovat , je jednodušší zajet do sociálně slabých oblastí a dávat lidem za správný hlas stokorunu nebo dvě.

3 0
možnosti
JK

Jo jo, také jsem to jednou zažil v komunálních volbách. Tenkrát jsem byl v okrsku, kde bylo z dvanácti set voličů tak šest set ze sociálně vyloučené oblasti, z nichž obyčejně přišlo k volbám dvacet, ale tentokrát přišly snad čtyři stovky.

0 0
možnosti

Souhlasim s vasim nazorem na obtizne manipulovani s hlasy ve vetsim, ale protoze to vypadalo na velice vyrovnany vysledek, kde rozdil mohlo udelat pouhych par hlasu, tak byla obava pana Cejky na miste, zejmena kdyz vsichni dobre vime, diky dlouhe praxi s odpurci Zemana vtipne si rikajicimi "demokrate", ze s demokracii a respektovanim hlasu vetsiny si moc hlavu nedelaji... tech deset hlasu, ktere by mohly zmenit vysledek, by se dalo nafixlovat klidne jen na jednom miste.

1 3
možnosti
KT

Teď je ovšem otázkou, zda náhodou není výsledek zmanipulovaný, že?

3 0
možnosti
AT

Ten vzkaz je úplně zbytečný ;-)

0 1
možnosti
JK

Jak se to vezme, je a není. Podle mého však musel být napsán, i když to vyhlíží marně.

0 0
možnosti
JZ

Tak víte, ona už v historii byla spousta věcí tak dlouho naprosto absurdních, dokud se nepřišlo na to, že se dějí. Roztrhat druhý volební lístek, myslím si, není nic proti ničemu.

3 0
možnosti
JK

Na roztrhaném druhém volebním lístku samozřejmě nic není. Je ale pitomost si myslet, že s těmi vyhozenými někdo nějak manipuluje. Avšak někdo před volbami rozšířil, že se s lístky v odpadkových koších děje něco nekalého, což vedlo tak daleko, že mi říkali ve volební místnosti, když jsem byl volit, že si ten druhý lístek mám odnést s sebou a neodhazovat ho.

Podstatnější však bylo, co tvrdil pan Čejka ve svém článku, že se s lístky manipuluje v zájmu pana Drahoše proti Zemanovi. Proto jsem o tom všem napsal. Já nechci žít v nějakém Kocourkově, a proto budu na nejrůznější nesmysly upozorňovat.

4 0
možnosti
MN

Správný detektiv (a že jich tu v diskuzi je!) by měl hledat motiv. Komu taková manipulace prospěje? Iluminátům, kterým statečný Zeman brání v zavedení nového světového řádu? Migrantům, kteří jsou nachystaní na Bavorské straně Šumavy a čekají, až dá Drahoš povel? Merkelové, která nás chce vojensky obsadit?!!

2 0
možnosti
JK

Jasně. Máte naprostou pravdu. Ostatně jsem v článku něco podobného naznačoval.

0 0
možnosti
JS

Kriste Pane přestaňte už s tou hysterií, já myslím že je rozhodnuto a ať vyhraje kdokoliv nic se v běžném životě mnohým z nás nezmění, tady pořád předvádějí své znalosti ze všech oborů lidského vědění pořád stejní lidé kteří mají potřebu vyjadřovat své názory za které by se nestyděl ani lauerát Nobilovy ceny

1 0
možnosti
JK

Já jsem pouze napadl nesmysl.

1 0
možnosti
DB

neexistuje systém, který nelze ošálit.......je to jen otázka vynaložené energie.......

7 0
možnosti
JK

V tom s vámi souhlasím. Jestli jste si ale všiml, ptal jsem se v textu (vašimi slovy), proč by někdo vynakládal takovou energii výměnou za naprosto pofidérní efekt?

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik