Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a79r24o11s72l59a12v 88Č79e43j66k40a 4225345151711

Vidím to trochu jinak, ale opravdu jen trochu - jak jsem ostatně napsal už ve své včerejší glose. Abychom se všichni ještě nedivili! S tou svobodou je to jako s penězi - někdo jí má čím dál tím víc a většina zase čím dál tím míň. Ono je to s ní i s penězi jako s hmotou či energií - nevznikají ani nezanikají, jen mění formu, skupenství a kapsy :-)

+2/0
3.5.2017 6:32

J61a35r59o70s83l92a59v 65K11v49a32p74i81l 9226216784883

A třeba vám to jen tak připadá, že to vidíte malinko jinak. Možná, kdybychom se o tom pobavili, dospěli bychom k závěru, že to vidíme "stejně".

Prachy mění kapsy, ale ještě nedorazily do té mojí. ;-)

+2/0
3.5.2017 13:02
Foto

T88o80m76á52š 12F27l89a94š59k62a 5145125496661

Sobotku nemám vůbec rád, Zemana taky ne a o Babišovi snad ani psát nebudu, ztratil bych íčka. Nejhorší je, že toto trio je u nás momentálně určující politiku. A ještě horší je, že to je z vůle lidu.

+6/0
2.5.2017 18:18

J48a37r23o95s10l52a34v 31K90v39a90p35i89l 9466906194893

Máte pravdu. Bohužel.

0/0
2.5.2017 21:18

T54o85m62á69š 32K86u81c66h74a96ř 3667811538911

A proč myslíte, že neuspěly jiné subjekty?

+1/0
3.5.2017 7:48

J27i73ř36í 36J74i39r87o89u87d58e96k 8546869154214

R^;-)

P.S.: Možná jste měl pane Kvapile ty Vaše tři sonety- viz. Váše minulé dílo, věnovat Sobotkovi;-)

+4/0
2.5.2017 17:37

J18a98r50o73s98l44a78v 61K84v81a61p26i39l 9286986424143

No možná. Ale nějak se mi nechce mu něco dávat.

+1/0
2.5.2017 17:38

J26i13ř64í 60J60i58r10o30u41d56e40k 8756639204784

To chápu. Ovšem S. zatím onu demisi nepodal, že. Bude o tom jednat i s koal. partnery8-o A cesta na Hrad může být zase i dosti dlouhá. Do konce týdne. Ovšem, zda již do konce tohoto, totˇ otázkou. Babiš jde na Hrad zítra, Zimola už tam byl. Ještě Bělobrádek, možná i Chovanec a kdo ví, kdo ještě;-)

+2/0
2.5.2017 17:46

J81a26r11o97s32l12a90v 17K45v22a20p95i55l 9406546854703

Takže uvažujete o tom, že si to Sobotka třeba rozmyslí?

0/0
2.5.2017 21:19

J54i41ř92í 35J56i20r86o66u92d42e32k 8796679814124

Spíše se domnívám, že dostane. Na vybranou;-)

0/0
2.5.2017 23:20

J64a60r27o17s25l17a35v 68K14v92a67p14i29l 9136246594853

To je také možné.

0/0
2.5.2017 23:31

J24a46n 49R17á10ž 1919243324670

Sobotka je v roli člověka, který si koupil levně auto a v kupní smlouvě podepsal, že je seznámen, že auto má 50l/100km spotřebu, v zimě špatně startuje a nefungují cyklovače stěračů. A po třech letech provozu najednou začne tyto vady reklamovat a když je odmítnut, chce to auto vrátit.

Sobotka byl zákeřný srab, je takový dnes a vždy jím bude. A žádné gesto, a co jiného než blbé gesto je podat demisi vády pár měsíců před volbami, ho nezachrání.

+10/−1
2.5.2017 16:52

J74a51r43o19s14l79a60v 91K88v40a33p29i27l 9656616734883

Jasně. Souhlasím s vámi.

+2/0
2.5.2017 17:32
Foto

D16a53l95i36b80o78r 94B82a72r67t89o86š 5424910527649

není to ale náhodou i tak, že preference Babiše a hnutí ANO jsou velmi vysoké a že už z toho mají oni staří politici strach? a tak prostě jen mlží? tak bych to viděl já. Podobně mlžil i Cameron v UK.

+6/−2
2.5.2017 16:51

J80a97r30o87s52l11a77v 72K95v82a95p92i34l 9506576434623

Já tedy nevím. Co jste řekl jiného nebo nového proti mému článku?

0/0
2.5.2017 17:11
Foto

D13a64l43i53b72o91r 78B75a29r26t47o68š 5484340597349

co se vám líbí či nelíbí na mém komentáři...?

+1/0
2.5.2017 18:28

J97a38r22o59s94l25a19v 69K98v43a55p37i47l 9486196634343

Na co se ptáte? Jen jsem konstatoval, že jste neřekl proti mému textu nic nového.

0/0
2.5.2017 18:43
Foto

D53a87l28i60b84o14r 78B14a50r83t62o53š 5234700837679

a měl bych?

0/0
2.5.2017 21:32

J79a73r54o41s34l92a14v 31K86v25a35p52i69l 9216936714583

Já nevím, to musíte vědět vy. Jen se mi zdálo, že jste v prvním příspěvku něco rozporoval.

0/0
2.5.2017 21:39
Foto

D49a86l48i54b55o93r 86B38a96r50t12o47š 5854400627819

jistě, nějak nesouhlasím s tím, že ,,,,,je Andrej Babiš v mnoha ohledech pro velkou část veřejnosti nepřijatelný.

Zdroj: http://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=601930

jak velkou část a v kolika ohledech...když někdo podniká, chová jako podnikatel a když je ministr chová se jako ministr a to dokáže jedna osoba...většina "nepřijatelnosti" Babiše je dána mohutnou kampaní působící na nejnižší lidské emoce ....závist, nenávist, a podobně, a tuto kampaň rozehrály již před lety media, když naočkovaly lidem do hlavy virální myšlenku,že žlutá je ošklivá barva jen proto, že za žlutá je řepka a patří Babišovi...je to neskutečně primitivní..a když si na to někdo skočí...je na tom s logikou stejně jako Britové,když jim FARAGE zapůsobil na jejich nejnižší emoci..tedy KOŠILE BLIŽŠÍ NEŽ KABÁT..a když jim vnukl myšlenku, že je dobré přestat platit peníze do EU a raději je dát do zdravotního systému..a lidé to spolkli i s navijákem...takto se dělá politika.

Nepřemýšlivým lidem a minimálními schopnostmi myslet se vyšle zakodovaná zpráva působící na jejich emoce...a tito lidé si pak myslí buhvijak nejsou moudří,když jdou volit...no nejsou.

Skutečně dobrý politik a jiný vedoucí jakékoliv lidské skupiny ba především měl vědět kam chce skupinu dovést a co pro to musí udělat, a rozhodně by neměl zbytečně moc dělat to, co chtějí lidé, protože lidé obvykle vnímají jen uvnitř svého talíře a přes jeho okraj již nevidí...a politik, čím výše je , tím více musí být schopen vidět nejen přes okraj talíře ale musí umět vidět kolem celého světa...a to hned tak někdo neumí,

A Babiš je vynikající ministr financí tisíckrát lepší než Kalousek a Sobotka dohromady...škoda jen že si tohle lidé nedokáží ani uvědomit a ani spočítat.

̈Nikdy nikde nenajdete na světě absolutně bílého člověka, každý z nás má někde nějaký škraloup, a tak je nesmysl, chtít po Babišovi, aby byl ten jenom bílý....

Babiš MÁ PRAVDU V TOM, ŽE ON SVÉ DOKLADY UKÁZAL A OSTATNÍ POLITICI SE ANI NENAMÁHALI.a ani tohle lidé nevidí

+1/0
2.5.2017 22:44

J82a15r24o26s59l12a66v 72K92v18a25p92i83l 9416916434743

Netuším, na kolik lidí platí to, co jste se pokusil tak obšírně vylíčit? Pokud jde o mě, tak jsem dost důkladně poznal, kdo je Andrej Babiš, než on jakkoli projevil zájem proniknout do politiky. Takže za sebe vím, že není dobrou volbou.

K tomu, že je nesmysl chtít po Babišovi, aby byl jenom bílý. On tomu velice moc nahrává sám, aby to po něm lidi chtěli, a to tím, že se jako jenom bílý staví. Zatím jsem od něj slyšel a četl pouze to, že on nic špatného, nepoctivého a nečestného nikdy neudělal a nedělá. A jestliže tvrdíte, že nikde na světě nenajdu absolutně bílého člověka (a já s tím souhlasím), pak nemůže být pravdivý ten obraz, jaký veřejnosti předkládá Babiš sám o sobě.

0/0
2.5.2017 23:07
Foto

D14a67l25i89b79o50r 76B14a39r86t17o72š 5674150427309

Jak je to s tím vaším "netuším"? Na většinu. Je to otázka pyramidy lidské společnosti. Ale to jistě víte. I když možná nevíte. Anebo děláte že nevíte.

Babiš se nestaví jako bílý, jen neustále odráží postupné manipulativní kampaně proti své osobě. Právě s tou žlutou barvou to myslím propásl......musím naopak říci, že když někdy v prvý čas jednu za krásného počasí autem po českých zemích, tak je mi ta žlutá mnohem příjemnější než rezavé kombajny, traktory a jiný zemědělský odpad, který tehdy nepracující komunističtí rolníci nechávali na polích, o která se téměř nestarali.

Jestliže oprávněnou obranu vnímáte jako že se staví jako bílý tak je někde něco spatně s vaším vnímáním. A vyloženě byste mu zakázal se bránit.....

Lidé nemají rádi Babiše jen pro to, jaké o něm dostávají zmanipulované informace v médiích....a tak je vlastně otázka ...komu Babiš vadí nejvíc...a podle mne to bude někdo, koho my ani neznáme, někdo , kdo stojí za Sobotkou, Kalouskem, a dalším superesy naší politiky...Politici jsou jen POMOCNÁ ELITA...TA SKUTEČNÁ VLÁDNOUCÍ ELITA, TEDY ELITA DISKRÉTNÍ si politiky jen najímá....a proto je tak nutné, najít lidi neúplatné, aby nesloužili těm utajeným vládcům....ale tohle ví každý, kdo se o tyto věci jen trochu zajímá doopravdy.

Krom toho může být tato jako i jiné kauzy jen potravou pro publikum..protože tohle by si měli vyřešit mimo veřejný prostor....

+1/0
2.5.2017 23:33

J38a53r60o90s15l85a56v 78K33v61a71p61i94l 9946326454443

Problém je ve vašem tvrzení, že Babiš odráží jen postupné manipulativní kampaně. Z toho je patrné, že vy ho vidíte jako bílého, ba co víc, jako oběť útoků. Tou ale on rozhodně není, jen se jako oběť snaží tvářit a vy mu na to evidentně skáčete. On sám manipuluje veřejností a není žádným trpným objektem. Naopak je velice aktivním a protřelým hráčem, ale snaží sám sebe prezentovat jako naivního poctivého podnikatele, který chce pro lidi jenom dobro, takže nechápe, co proti němu všichni mají.

Za naprosto odporný považuji váš výraz "komunističtí rolníci". Byli to rolníci, kteří byli nuceni žít pod vládou komunistů, ať si to přáli nebo ne.

0/0
3.5.2017 0:08
Foto

D32a94l60i21b14o77r 75B37a19r85t43o60š 5394720787719

myslím, že nechápete co vám píšu, jasně jsem napsal, že nikdo není bílý a nikdo černý...tak mi zde opět nevnucujte myšlenku, že vidím Babiše jako bílého...a pokuste se pamatovat alespoň něco z toho co vám píšu ..

Babiš je vynikající obchodník se vším všudy, politiku a vystupování se musel naučit a jde mu to celkem dobře, neustále se lepší

Že se vám nelíbí výraz komunističtí rolníci chápu, mně ovšem spíše vadili tito lidé, kterých bylo jako much a nedokázali se o zemědělství postarat, a to až tak málo, že jim museli jezdit pomáhat THP z podniků a školáci všech škol...jinak by péči o zemědělství nezvládali...své stroje nechávali reznout na polích i několik let...a pokud si tohle nepamatujete...tak je jasné, že máte o veškerém dění velmi pokřivený obraz,,,,a krom toho pod vládou komunistů žili i učitelé a lékaři a ti si svou

práci na rozdíl od rolníků udělali a udělali dost dobře...nikdo jim nemusel chodit pomáhat..tolik o neschopnosti komunistických rolníků...a už vůbec jim nechodili pomáhat rolníci.....asi oba víme proč tomu tak bylo je a ještě nějaký čas bude...než se o zemědělství budou starat výlučně roboti...nebo téměř výlučně..

0/0
3.5.2017 8:19

J41a91r36o16s86l94a80v 16K52v38a84p55i53l 9676946634213

To je legrační. Vy něco plácáte, a když s tím někdo nesouhlasí, tak nechápe? To sice tvrdíte, že nikdo není jenom bílý, ale v rozporu s tím Babiše interpretujete jako zcela bílého.

Naopak se mi zdá, že nechápete vy, o co také šlo při té "pomoci" zemědělcům.

0/0
3.5.2017 8:23
Foto

D22a56l10i63b54o11r 44B74a56r54t55o82š 5104600297789

co píšete není legrační ....je to jen smutné, že někdo takto píše a myslí...nesouhlasit můžete..ale musí to mít hlavu a patu...což vaše výroky nemají.....

0/0
3.5.2017 8:42

J35a88r17o37s64l37a78v 66K75v64a60p20i80l 9726966734863

Tak dobře. Napsal jsem legrační, protože jsem to chtěl vyjádřit kulantně. Ve skutečnosti je to dost hloupé. Kdybyste na rovinu řekl, že jste babišovec, bylo by to poctivější. Jenže to vám vaše arogance nedovolí, a tak se snažíte stavět do role toho, který všechno ví a všechno chápe, ale ve skutečnosti jste pouhý Brouk Pytlík.

0/0
3.5.2017 10:32
Foto

D60a75l28i77b37o66r 44B81a59r13t94o29š 5864730137949

mé výroky nejsou ani legrační a ani hloupé....jen se tak hloupým lidem mohou jevit...máte problém v rozeznávání....jako většina.....nejsem Babišovec, chráním jen logiku a evoluci a její pravidla v souladu s pravidly sociálního soužití, a práva psaného..já vím moc komplikovaná kombinace...a málokdo to pochopí

0/0
3.5.2017 11:07

M48a26r12t66i84n 54K45l90í49m52e73k 1389467101682

Babiš je pro velkou část národa nepřijatelný?? Kde žijete...koukáte na statistiky?

+5/0
2.5.2017 16:50

J93a78r64o31s33l61a43v 53K38v13a42p44i50l 9156626794263

No tak schválně, kolik má procent preferencí? Asi 30 procent. A jestli umím počítat, tak 100 - 30 = 70. A 70 je víc než 30. Aspoň za mých mladých let to tak bylo.

+2/−2
2.5.2017 17:09

M43a17r23t86i52n 37K95l20í32m54e49k 1909667751862

A platí Vaše počty stále,jen jsou hloupé vůči tomu jak je používáte....původně jste mluvil o Babišovi,který je nejpopulárnější český politik nejen za minulý měsíc a jeho strana vede v preferencích,čož znamená,že si její vládu přeje největší část národa a nemusí to být těch 70 procen,kteří nevolí,volí někoho jiného,třeba nekonkrétního sněhuláka.

+3/0
2.5.2017 17:21

J79a48r72o95s34l39a59v 65K44v83a67p25i79l 9906656734153

Jste babišovec, čili je debata s vámi nejspíš marná. Proto ji také nebudu rozvíjet.

+1/−3
2.5.2017 17:30

M45a59r50t93i71n 72K82l56í20m81e42k 1949677651572

Nejsem Babišovec, ale toky nejsem zaslepený vlastními názory a představami jako Vy. Mám rád fakta,ctím presumpci neviny a vidím i úspěch,jakých vláda dosáhla nejen díky Babišovi.Taky věřím v demokracii a jsem fanda většiového volebního systému. Jo a aby toho nebylo málo, respektuji každého demokraticky zvoleného presidenta....hrůza co?

+5/−1
2.5.2017 17:34

J63a68r47o26s74l13a24v 80K59v48a97p16i60l 9716316144863

Pane Klímu, máte ještě něco jiného k dispozici, než urážky a fráze? Věříte v demokracii, budiž. Otázka je, co to ve vašem pojetí znamená. A tak bych mohl pokračovat. Toto je poslední má reakce na vás.

+1/−5
2.5.2017 17:37
Foto

J93i97ř95í 93H12e14r33m38á89n63e38k 4716932172800

Tak nevím, jestli jsem Vám tu karmu měl dávat.

+1/0
2.5.2017 17:58

J24a29r98o15s86l51a92v 55K95v61a43p42i10l 9506776694253

To by mě sice mrzelo, na druhé straně ale, co mně má nějaký Klímek říkat, že jsem zaslepený, protože nesdílím jeho zjevné nadšení z Babiše?

0/0
2.5.2017 18:14

J83a45r11o64s60l34a35v 78K83v86a13p19i16l 9106446294983

Kromě toho, pane Hermánku, je dost ošidné soudit podle preferencí, co si lidé vlastně ve skutečnosti přejí. Hrají v tom roli takové faktory, jako že někteří volí nejmenší zlo, nebo toho, kdo se ještě úplně neznemožnil, nebo nevolí vůbec, protože v tom nespatřují žádný smysl, že volí někoho, koho nemohou porazit, tak se s ním radši spojí atd.

+1/0
2.5.2017 18:30

Z11o73r30a 38N58a89v42r63á63t93i60l35o62v23á 9156278373166

I v demokratických volbách je možné zvolit nedemokratického vítěze. Naštěstí stále můžu ještě říct, že se zvolenou osobou - byť zvolenou většinou - prostě nesouhlasím. Nebo už ne?

0/0
2.5.2017 19:13

J42a82n 54R45á45ž 1219113774450

Ale když pro Vás nepřijatelný Babiš získá těch "pouhých" 30%, tak po přepočtu hlasů propadlých stranám, které nezískaly 5%, dostane cca 75 poslaneckých míst, což mu bohatě k vládnutí stačí. Těch zbývajících 30 hlasů mu určitě někdo dodá. Třeba nový šéf ČSSD, kterému Babiš nabídne lukrativní ministerské posty pro kamarády. Na 30 mandátu stačí cca 15% hlasů a ty ČSSD dostane., zvláště, když odstaví Sobotku.

To, že Babiše podle Vás nepodporuje 70% obyvatelstva, nebude mít na výsledky voleb žádný podstatný vliv.

+4/0
2.5.2017 18:45

J92a20r76o62s42l67a78v 22K29v78a81p30i80l 9166146344703

Ty moje počty se netýkaly křesel ve sněmovně. Těch získá jistě dost. Tím - že je pro velkou část národa nepřijatelný, jsem myslel, že zdaleka ne většina si jeho vládu přeje. Jinak snad v textu vyjadřuji, že ho považuji za favorita voleb a že "hrozí" jeho premiérování.

+1/0
2.5.2017 19:07

A22n72t65o59n96í75n 32P54o98l82i86c98k94ý 9840452471237

Na to jste přišel jak? 100-30=70? Těch 70% nic neříká o tom, že jsou proti Babišovi. Chybí Vám kategorie, jako "je mi to jedno, stejně volit nepůjdu" (kolik, 40%?), "spíše jej budu volit" (kolik, 21%?), a rázem máte výsledek, většina si Babiše přeje.

0/0
3.5.2017 8:55

J79a31n 95P24a48l16l83a40s 1842466303112

Nebudeme-li zaměňovat popularitu Babiše a ANO, pak nemáte pravdu.

http://zpravy.idnes.cz/popularita-politiku-vyzkum-stem-babis-sobotka-fl9-/domaci.aspx?c=A170428_111106_domaci_jkk

0/0
2.5.2017 20:04

J17a22r42o71s78l60a14v 11K22v47a21p92i74l 9426716934763

Třicet procent se týká hnutí Ano. To jsou preference. Popularita jednotlivých figur mě nezajímá, to jsou jen fiktivní údaje.

0/0
2.5.2017 20:18

J80a65n 11P97a84l91l64a28s 1862806863292

Odkazem jsem reagoval na Vaše tvrzení: „Bohuslav Sobotka si nejspíš uvědomuje, že je Andrej Babiš v mnoha ohledech pro velkou část veřejnosti nepřijatelný.“

Chápu rozdíl mezi popularitou a preferencemi. Ale pokud je někdo populární u nadpoloviční většiny, nemůže být zároveň pro velkou část nepřijatelný. I když je otázkou, jak si vysvětlit velkou část veřejnosti - může-li to být i menšina.

0/0
2.5.2017 20:40

J39a94r68o20s22l36a13v 36K94v93a71p97i36l 9296156884333

Jestliže jsou průzkumy volebních preferencí nepřesné a manipulativní, neboť svým způsobem ty preference samy vytvářejí, a to není nějaký můj výmysl, ale poměrně exaktní zjištění, pak žebříčky popularity jsou ještě méně věrohodné a průkazné. Pamatujete si například, že nejpopulárnějším politikem byl Vladimír Dlouhý a jak se bleskově pak propadl?

0/0
2.5.2017 21:17

J30a71n 35P28a38l85l61a38s 1462886353602

Jistě, tím jen potvrzujete, že nelze zaměňovat popularitu a preference, bez ohledu na věrohodnost průzkumů.

0/0
2.5.2017 21:43

J84a59r31o19s42l12a34v 83K88v48a46p77i31l 9786546454953

To jistě nelze.

0/0
2.5.2017 21:47

A19n60t71o92n92í67n 51P10o67l11i57c78k84ý 9610512531147

A vemte si, že cca 40% populace to je "šumák". Rázem je ta matematika jiná, že? Rázem to je 100-30-40=30 max. % proti němu (těch, co jej opravdu nechcou). A z toho ještě vyselektujte "možná" a "nevím, ještě jsem se nerozhodl" a máte to.

0/0
3.5.2017 9:00

J85a61r69o72s51l40a66v 51K54v97a92p79i82l 9426766104653

Asi takhle, pane Polický, kdybych rozebral Babišovu 30procentní podporu, došel bych také k zajímavým závěrům. Vy myslíte, že těch 30 procent Babiše bezmezně podporuje? Většina z nich jsou pouzí konjunkturalisté. On je momentálně ve flóru, tak jdou za ním. Jenže to se bavíme o blbostech, které tady otevřel pan Klímek, jenže ty nejsou pro můj článek vůbec podstatné. Napsal jsem, že je Babiš pro velkou část národa nepřijatelný, ale nepsal jsem, že pro většinu. Kdybych napsal "pro část národa", nikdo by si toho nevšiml. Takže se také nechytejte ptákovin, a když chcete diskutovat, tak k věci.

0/0
3.5.2017 11:22

P52e95t66r 18K83e91i30s60l62e27r 6711422452434

To, že hnutí Ano má kolem 30% preferencí neznamená, že by pan Babiš mohl sestavovat příští vládu... Co tím chci říci? Vzpomeňme si na "vítězství" ČSSD za pana Paroubka... a nebo stačí si připomenout poslední krajské volby... i v nich bylo ANO několikrát vyšachováno i když vyhrálo volby... Pan Kvapil má pravdu v tom, že 70 je stále více než 30... Ony ty strany se můžou proti ANO spojit... a opět stačí si zavzpomínat na rok 1998 a na svinstvo zvané "Opoziční smlouva", kterou uzavřeli pánové Zeman a Klaus...

0/0
2.5.2017 18:07



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.