Diskuse

Jak se kdo ožere?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Misionář je zežraný. :-)

1 0
možnosti

Taky dobré, navíc přemýšlivé. Musel jsem se aspoň na zlomek vteřiny zamyslet nad souvislostí. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Takováto sémantická "cvičení" úplně miluji a toto vaše je moc povedené.R^:-)

2 0
možnosti

Děkuji. Ono není tak docela moje. Spíš bych řekl, že je to národní poklad. ;-)

0 0
možnosti

Járo, pěkně jsi předvedl bohatost českého jazyka! Těžko toto hledat v jiném jazyce, natož, aby tomu cizinci rozuměli:-)R^ Hodně povedené!

4 0
možnosti

;-D R^R^

A vlekař má naváto. :-)

3 0
možnosti

Díky a zařadím. Třeba se ta sbírka pořádně rozroste, než bude diskuze uzavřena. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Karma ale Někde jsem četl

1 0
možnosti

Netvrdím, že jsem ta přirovnání vymyslel.

0 0
možnosti

Nemohu jinak, mně při čtení Vašeho vtipného a myslím, že vyčerpávajícího příspěvku napadl naprosto jiný opačný příklad bohatosti našeho jazyka. Totiž, jak lze naopak jedním slovem (s různými příponami) vyjádřit celou řadu stavů. No musím tam z důvodů slušnoslovní cenzury šoupnout nějaké ty tečky. Snad to projde. Tedy:

"Já se s tím nebudu moc sr.t. Něco tam nase.u a dál se na to vyse.u. Snad to šéfa moc nenase.e a nenase.e mi pokutu. To by mně dost nas.alo. "

2 0
možnosti

Ano, ano, toto slovo má určitě mnohostranné použití.

1 0
možnosti

R^ dobrá sbírka, možná by vydala na knihu:-)

1 0
možnosti

Díky. To by asi na knihu vydalo. ;-)

1 0
možnosti

...manekýn...je upravenej:-)

Čech všeobecně - je jako Dán, Dán...je jako Švéd..

2 0
možnosti

Ano - my říkáme jako Dán, Dánové jako Švéd, Švédové jako Nor, Norové jako Němec a Němci jako Čech. Ten manekýn je dobrý.

1 0
možnosti