Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy Járo, ty se nezdáš?!:-P Pěkně jsi přitvrdil. Moc dobře se to četlo! Velmi, velmi povedenéR^

1 0
možnosti

Děkuji. Podařilo se mi zkrátit ku prospěchu výsledku. ;-)

1 0
možnosti

Děkuji. Ctím však, že to není úplně ono, jenže nemůžu přijít na to, v čem to je. ;-)

0 0
možnosti

Velmi pěkná povídka. A navíc uvěřitelná. Hlavně oceňuji velmi výstižně vykreslené ženské chování. Jak nezavolá hned, je všechno špatně. To se mi moc líbilo. Jen bych možná něco udělala s tím názvem, vlastně to prozrazuje pointu. Ale to je jen drobnost;-)

1 0
možnosti

Děkuji. Jsem rád, že jste ocenila, jak jsem vykreslil ženské chování. Když o tom píšu, nejsem si nikdy jistý, jestli se do toho nepromítá příliš moje mužské cítění a vnímání. S tím názvem máte pravdu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik