Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-) Tryskem ze starého do nového, ale v tom novém bych osobně raději přešel do kroku, eventuálně občas do klidného klusu. V každém případě Vám přeji, aby se vám dařilo v jakémkoli činnosti a v každém tempu. :-)

1 0
možnosti

Já bych také rád přešel do klidnějšího tempa, ale nevím, zda mi bude přáno. Děkuji a rovněž vám, přeji, ať se daří vše, do čeho se dáte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Milé v té záplavě Obamy, Trumpa, Putina, sluníčkářů, xenofobů... ;-)

Všechno nejlepší a hlavně hodně inspirace a elánu do psaní v novém roce... R^

1 0
možnosti

Děkuji a vám také všechno nejlepší v novém roce a ať vám to píše. Přesně z toho důvodu, který uvádíte, jsem chtěl přivítat nový rok básničkou, která je svým způsobem lyrická a nereflektuje aktuální politické dění, nebo spíš chmurné a zlostné úvahy.

0 0
možnosti

Járo, pěkně jsi toho koně nechal proběhnout!R^

Přeji Ti hezký celý rok 2017 a hodně "článkových" nápadů! A dobré zdraví!V:-)

2 0
možnosti

Majko, já ti také přeji krásný celý letošní rok, zdraví a štěstí a děkuji ti za vlídné hodnocení. :-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik