Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^s tím se nedá nesouhlasitR^

2 0
možnosti

Skvělé zamyšlení.R^ Jsou naštěstí lidé, kteří se nechají vyvézt do přírody i když nikdy nespali pod stanem a nekoupali se v ledové vodě. Říkají, že si sáhli na dno a přesto jsou rádi, že to zažili.Poznali vlastně bezděky pravou přirozenost žití. pár dní v přírodě bez konzumně-informačního nářezu je opravdu balzám na nervy:-)

2 0
možnosti

Díky. Pod stan jsme jezdili často, chodil jsem na čundry, spal pod širákem nebo v nějakých jeskyních. Chvíli jsem totiž jezdil i se speleology a bylo to pěkné, rád na to vzpomínám. Co je ale důležité a co není, jsem si však uvědomil mnohem později na jedné své životní křižovatce, kdy jsem byl skutečně téměř na dně. :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pekny clanek. Balzam pro dusi. Chtel bych rici: "Amen, stan se". S realizaci to vsak pro vetsinu lidi, vcetne mne, snadne neni. Byt je celkem jasne, ze to v principu jednoduche je.

Jsem vzdelanim matematik a ucil jsem studenty ruznych oboru na univerzite informatiku a umely intelekt. Matematika a principy informatiky pro mne byly vzdy celkem snadno pochopitelne. Pochopitelne i ja, stejne jako kazdy jiny matematik, jsem obcas narazil na veci, kterymi jsem se silou vule musel "prokousat". Pri uceni studentu jsem si uvedomil, ze ti z nich, kteri i s jednoduchymi otazkami v matematice a informatice meli problemy to bylo casto tim, ze do probiraneho temati ve svych hlavach michali i ve svych hlavach i veci, ktere s probiranym tematem vubec nesouviseli. Nechapali nebo podvedome vlastne nechteli pochopit, jak jednoduche tema v matematice ci informatice jsme probirali.

Podobne je to asi s umenim zit. Delame si to casto sami slozitejsi nez je treba.

1 0
možnosti
Foto

Oprava

Pri uceni studentu jsem si uvedomil, ze ti z nich, kteri i s jednoduchymi otazkami v matematice a informatice meli problemy, ty problemy meli proto, ze do probiraneho tematu ve svych hlavach michali veci, ktere s probiranym tematem vubec nesouvisely.

1 0
možnosti

Nemáte za co. Já děkuji vám. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik