Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěla jsem jednu paní poslat do Pr..ažské kavárny..je zima, klid, rozvahu..úsudek potřebujeme to každý...ale že jste to Vy a Váš blog...Jaroslave, neučiním tak...z úcty k Vaší trpělivostiR^:-)

..

2 0
možnosti
JK

No ona či on si nemyslel/a, že jsem trpělivý. ;-)

2 0
možnosti
JR

J98a58r32a 33R88a23n47k

19. 11. 2016 5:17

R^Karma. Docetla jsem diskusi do konce, mate skutecne trpelivost, ta osoba je nechytra a vlezla!!

3 0
možnosti
JK

To bych řekl. Hlavně sem přišla akorát provokovat.

Děkuji.

1 0
možnosti

Járo, napsal jsi to moc dobře.

Díky, a palec nahoru!:-)

4 0
možnosti
KB

K56a38r14e96l 24B45o74č45e33k

18. 11. 2016 19:03

Moc hezky napsáno. Ti, kteří to chápou a jasně poukazují na chování prezidenta, jsou samozřejmě podle těch "pravých" mimo. Vyvrátit to protiargumenty ale nikdy nedokážou. Jejich názory a hlavně pocity jsou totiž tak pokřivené, že přes ně fakta prostě neprojdou. Držte se.

5 0
možnosti
JK

Děkuji za podporu. Kromě toho, že byl demokraticky zvolen v přímé volbě, jiný argument nemají.

4 0
možnosti
Foto

J91a66n62a 61M10a83j36o86v42á

18. 11. 2016 18:35

No jo, Slávie...tam jsem byla kdysi...tááák dávno :-)). Přiznám se, že mne dneska úplně nejvíc dostala představa dam, které distinguovaně drží mezi dvěma prsty knedlíček... úplně to přebilo vše ostatní. Takže R^, ačkoliv jsem si článek prostě dneska přečetla po svém:-);-)

1 0
možnosti
JK

Děkuji. Jo, dnes už je osazenstvo poněkud pestřejší. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji k článku i mírnému nečekanému zbohatnutí, pane Kvapile.

R^

6 0
možnosti
JK

Děkuji, ale jak jste si přečetl, hned jsem to prožral. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Ani jste se příliš ,,neukvapil". Ani s tou tisícovkou;-)

2 0
možnosti
JK

Že jo, váhal jsem, kolik mám napsat. ;-)

1 0
možnosti
RK

Mohl byste, prosím, konkretizovat Vaše slova -

Přímá volba však neopravňuje žádného prezidenta k tomu, aby „páchal“, co se mu zlíbí, aby si přisvojoval pravomoci, co nevyplývají z jeho mandátu a už vůbec ne k tomu, aby dělal, lidově řečeno, „prasárny“.

Zdroj: http://jaroslavkvapil.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=568040

Jaké pravomoci si prezident přisvojuje, jaké dělá "prasárny"?

Děkuji za odpověď.

7 1
možnosti
JK

Proč mi píšete odkaz na můj článek, pod kterým notabene právě diskutujete? A nezlobte se na mě, nebudu nic upřesňovat. Toto je fejeton a napsal jsem ho tak, jak jsem ho napsal. Kromě toho nevím, co kdo vytýká Zemanovi. Jestli chcete vědět, co mu vytýkám já, přečtěte si moje články, kde se k tomu vyjadřuji.

2 0
možnosti
Foto

Mám jen nesmělý dotaz: Který panovník na Hradě či jinde (v jiné zemi) vládl z boží vůle?

Obávám se, že buď žádný (vždycky šlo o moc vydobytou a udržovanou násilím, penězi a pletichami) nebo všichni (je-li Bůh, pak evidentně dopustil úplně každého vládce, včetně Zemana, ať už tu moc získal jakkoliv).

6 0
možnosti
JK

Panovníci to o sobě přece tvrdili - z boží vůle král a na důkaz toho bývávali pomazáváni. Jinak, jak píšete.

4 0
možnosti
VP

Píšete, že je ohrožena demokracie, můžete být konkrétní?

5 1
možnosti
JK

Jak jsem psal paní Kupkové, tohle je fejeton a nebudu v něm nic upřesňovat ani dále konkretizovat.

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik