Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J42i68ř29í 54T57u20r63n94e11r

16. 10. 2016 10:38

:-)R^

Já si, jen tak na odlehčení, představím automaticky pod pojmem modlitba asi toto:

1 0
možnosti
Foto

J85i94ř88í 78T47u33r28n93e22r

16. 10. 2016 10:39

To je křiku a modlení, až mne uši brní :ten zpívá, ten šepce,vzdychá, ten zas žalmy frní.

Ten chce zdraví, ta chce děti, ten nemá co jísti,ti zas, abych nedovolil ve fabrikách přísti.

Ten mne prosí, bych mu hlídal louky a osení, ten zas chce, abych pomáhal krávě při telení.

Jeden sedlák prosí za déšť, zasel kousek lenu, druhý prosí hezké časy, by měl sucho k senu.

Ten chce zimu, ten chce teplo, ten zas časy jiné, jeden chce mít ţito drahé a druhý laciné.

Že jsem stvořil staré báby to mne nejvíc mrzí,nepřestanou -li mne souţit,zahladím je brzy.

Hrom ať do nich! abych neklel, zdrţet se nemohu, kdyţ jim koza málo dojí, běţí k pánu bohu.

Sám se nechce žádný starat, za všechno se modlí, jakoby měl každý boha jen pro své pohodlí.

Tomu sušit, tomu močit, tomu pole hnojit; dřív si, prase, zdraví zkazil, potom ho mám zhojit!

Ta mne moří ve dne, v noci, ráda by se vdala ,ten se modlí, by Mořena jeho ženu vzala.

5 0
možnosti
Foto

K47a87r44e47l 57C48a32c37h

16. 10. 2016 15:58

Vy máte také rád Křest s. Vladimíra? Za citaci z tohoto krásného dílka mi poslala jedna diskutérka smajlíka s křivými ústy. Asi jí to nic neříká.

2 0
možnosti
Foto

J50i64ř94í 61T81u26r52n51e49r

16. 10. 2016 16:42

:-)Pro toho, kdo píše satiru, je povinná četba

2 0
možnosti
JK

Tak to víte, nemůže znát každý všechno. ;-)

1 0
možnosti
JK

;-)R^ Jak to tam bylo, že ...běžel s keserem k caru Vladimíru...?

1 0
možnosti
Foto

Inu, také tam ovšem stojí: ,,CAR NECAR, SVÁTEK NESVÁTEK, MNĚ JE VŠECHNO ROVNO. CO Z TOHO MÁM? H.... !";-D

Vono s tím keserem se to tedˇ občas hodí8-o Tedy, ono jak kdy, a jak komu;-)

1 0
možnosti
JK

Tak tak, já si nemohl vzpomenout. ;-) A keser se hodí. Nebo spíš kasr? Keser je nějaká rybářská záležitost, mimo jiné.

0 0
možnosti
Foto

Tak. Podběrák. Na rozdíl od kasru. Ten i u nás užívali ,,jisté složky" již dávno před sametem. A rády. Údajně ovšem pouze proti zločincům. Tedy, údajně. Znal jsem pár lidí, co měli ,,tu čest" se s ,,panem kasrem" seznámit osobně. Zločinci to ovšem nebyli ani náhodou.

1 0
možnosti
JK

Proti komu jinému než proti zločincům? To dá rozum do hrsti. ;-) Asi byste ho měl ale oslovovat soudruh Kasr a se svým kolegou Vumlem tvořili nerozlučnou dvojici. (VUML = vulkanizovaný učitel marxismu-leninismu). No a ti, co nebyli zločinci, jak říkáte, pochopili, že jsou po družném rozhovoru s těmi dvěma zmíněnými soudruhy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik