Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M76a79r88i96o 65H20l41a17s

11. 10. 2016 17:38

Já si sem chodím jen odpočinout od neuvěřitelných žvástů našich expertů s IQ tykve, od myšlenkových pochodů promovaných idiotů, od jednostranných informací našich objektivních médií (čí chleba jíš, ... - anebo se dej nebo aspoň nechej přeplatit), od všech hlásných trub (sluníčkářů, islamofobů, kryptoislamistů, Havloidů, Zemanoidů, EUidů, USidů včetně Schwarzenbidů, rusouidů, hlasatelů svatých válek v cizí prospěch, darebáků maskovaných za neziskovce, ...) - ti všichni to s námi myslí co nejlépe, jen my pitomci to nevidíme a musí se nám to imrvére vtloukat do hlavy všemi prostředky.

A samozřejmě se zde potěšit brilantní logikou ad absurdum i humorem, který už už hrozí překlopit se do černého.

A taky se ujistit, že čeština ještě tak úplně nevymřela, i když už má chudinka na kahánku.

Nic víc, nic míň.

Život je jeden nejtěžších, musíme proti němu bojovat všemi prostředky, jak nás často poučuje náš hospodský mentor - myslitel po pár panácích. A že kdyby byl Řiditelem Zeměkoule, dal by lidi rozdělit podle IQ do tří skupin, podle charakteru taky, a pak by ty skupiny prokombinoval a zavedl by aspoň tři kategorie : můžeš kafrat do všeho | můžeš kafrat jen do toho, čemu rozumíš (takže jen do toho a do toho, a ...) | nesmíš kafrat do ničeho. Snažíme se mu v tom pomáhat, toho času probíráme, jak často by se mělo hromadně rerozdělovat a kdo, kdy a za jakých podmínek by mohl navrhnout/požádat o individuální přesun nahoru/dolů. Ale je to Sysifovská práce, taky nákladná (jen těch piv, co protečou) a riskantní zvlášť pro ty, co mají doma semetriku. Do dokonalosti toho systému ještě chybí aspoň vypracovat sankcionování pro ty, co svévolně přelezou ze své kategorie do leva/prava. Nestíháme, je nás na to málo, ani naše PHM není zadarmo, pomůže nám s tím někdo, krucinál ?

A pro ty, co by rádi nějak pomohli, ale tenhle obor není pro ně to pravé ořechové, bych měl ještě mnoho dalších námětů.

Howgh, ale jen dočasně, už se můžete těšit na další moudra, mám jich plné rukávy. (Zbývá 0 znaků.)

1 0
možnosti

Tak se asi musím zeptat, zda jste si zrovna tady odpočinul? Docela jsem si početl. Jen mám dotaz. Slovo Schwarzenbidů je správně utvořeno v logice Havloidů a rusoidů a tak podobně? Dělení lidí podle práva kafrat je zajímavé. Dělil bych je na kafroidy A, B a C. A neziskovky, to je oblast vůbec podivná. Chápu, když je, dejme tomu, nějaká škola neziskovkou, ale jinak... ;-)

A už se těším...

0 0
možnosti
Foto

J22a60n92a 33M74a70j20o85v17á

10. 10. 2016 19:51

Jaroslave, už jsem dosedla a tak mám pár chvilek, kdy se dá...třeba i psát. Myslím, že s články se to má tak, že prostě píšete ty obsažnější, složitější, nutící čtenáře zacvičit mozkovým závitkem tu a tam nějakým. Je to dobře, jen je potřeba si na to udělat chvilku už na to samotné čtení a třeba i zamyšlení a to ani neuvažuji o tom, že i ta diskuse chce nějak "víc". Jsem ráda, že píšete a chodím si k Vám (ne zcela pravidelně) číst. A diskusní síla mi prostě zbývá už jen někdy (ostatně nedělám nic celé dny).

A tak si to myslím, že to nějak bude. Máte zvláštní dar pravdivosti, tak si ho nechte, prosím. I když si to holt nebudete drandit po karmové dálnici, ale trckat se se svou karavanou věrných po okreskách.

4 0
možnosti

To já vím, Janičko. Jestli vám tak tedy mohu říkat. A vážně si nestěžuji. Ono je vždycky nepopulární nutit lidi při čtení namáhat hlavu. Proto také autoři detektivek od Arthura Conana Doyla nechají vyprávět příběh přítelem velkého detektiva, kterého humorista Stephen Leacock charakterizuje jako "chudáčka blbečka" se srdce plným obdivu k detektivovi, ale prázdnou hlavou. Leacock píše: "...náš chudáček blbeček je vypravěč k pohledání. Ať je čtenář sebetupější, muže se utěšit aspoň tím, že blbeček je ještě tupější než on."

A kam se potom já chci dostat s nějakými kontroverzními úvahami. Je třeba navíc vyhovět všeobecnému trendu, že je všechno špatné, všichni jsou lotři, podvodníci a kreatury a že se svět řítí do záhuby, A já si přijdu s tím, že o něčem říkám, že je dobré...

Moc děkuji za příspěvek.

2 0
možnosti

Jaroušku, ty můj velmi oblíbený autore!

Já tě nechápu?! Místo, aby jsi byl rád, jak kvalitní máš diskutéry jako jsem, při vší skromnosti, například já!, tak si stěžuješ. To víš, tolik nás chápajících a na urovni zase není...

No, kdybys myslel, že je to žertík kanadský, tak ani omylem.

To je naprosto serióznovážné!!!

5 0
možnosti

Za diskutéry, jako jsi ty, Majko, děkuji denně křesťanskému bohu a pětkrát denně v kleče mlátím hlavou o zem, natočený směrem k Mekce. Propána, co to píšu. ;-)

3 0
možnosti

... poněvadž jak známo, masa má vkus... jak řekl Werich Jan :-)

1 0
možnosti

A jakej! a Jiří Šlitr by odpověděl: Blbej! ;-)

A teď naprosto vážně. Proto také masa ve své době ocenila jako spisovatele mnohonásobně víc markýze de Sade než Emila Zolu. Ten vkus mas je v tom naprosto patrný, ;-)

0 0
možnosti
Foto

J13a65n83a 33M87a48j23o41v46á

10. 10. 2016 16:48

Jaroslave, mám vás čím dál tím radši.

2 0
možnosti

To já vás také. Kdybyste nenapsala nic jiného, než ten článek o vašem manželovi, jak jsme pod ním diskutovali, bylo by to dostatečné. Ten mě opravdu zasáhl v nejlepším smyslu toho slova. A děkuji. :-)

0 0
možnosti
Foto

Úplně Vás chápu, nepovažuji se za psavého génia, ale i mě se tu a tam nějaký článek povede, třeba ho ocení admini (no to není vždy směrodatné). Avšak moje čtenost i karma jsou vždy několikanásobně menší než průměrný textík VIP autorů (čímž nechci trvrdit, že neumí psát i skvěle). Není to vždy o kvalitě zmíněných článků, ale o tom, že čtenáři na "svého" autora vždycky kliknou a v diskusi musí dát na jevo "byli jsme tady".

To zamrzí i nás obyčejné autory, že jsme někdy přehlíženi. Nejlepší je, nebrat si to osobně. Koneckonců píšeme to hlavně pro vlastní radost. Karma a počet diskusních příspěvků taky není všechno - i když jsou třeba jen 3 - 4, jsou míněny upřímně.

Vás si, pane Jaroslave, skoro vždycky přečtu velmi ráda.:-):-):-)

3 0
možnosti

Děkuji za váš zájem. Ale já se necítím nějak ukřivděný nebo zpruzený, že se moje články nečtou. (Pana Hermánka v diskuzi nemůžete brát zase tak vážně.) Jednak to tak docela není pravda, ale to není podstatné. Pokud jsem uvedl ve svém profilu, že si píšu co chci a co mám potřebu napsat, tak jsem to myslel vážně. Očekávat pak, že tím budou lidé masově uchváceni, by byla hloupost. Psal jsem přes dvacet let do novin tak, aby si ty noviny koupilo maximum lidí a aby zadavatelé reklamy do nich chtěli dávat inzeráty. No a tak si teď užívám přepychu, že si mohu psát, co mě těší a zkoušet si různé věci, prezentovat poněkud kontroverzní myšlenky, nabourávat obecně sdílené mínění atd.

Kromě toho skoro vždycky celkem odhadnu, jak moc to lidi zaujme. Z těch 290 textů, co jsem zatím uveřejnil, jsem asi jen třikrát očekával výrazně větší zájem a asi jen dvakrát byl překvapen, že zájem byl mnohem větší, než jsem předpokládal. Například, když jsem zde nedávno publikoval stručnou historii jazzových festivalů v Přerově, bylo mi jasné, že to nebude žádná bomba, ale chtěl jsem ten text mít ve svém "portfóliu", abych tak vyjádřil.

Pro mě je psaní na blog víc než co jiného zábava, nebo jak říkáte, že "píšeme hlavně pro vlastní radost".

A tuto "blbinku" jsem zplodil na základě diskuze s panem Turnerem a snažil jsem se ji napsat tak, aby si někdo mohl myslet, že to ve skutečnosti myslím vážně a jen to skrývám za legraci. ;-)

Každopádně vám děkuji za váš příspěvek a za podporu. :-)

2 0
možnosti

Není čas číst všechny blogy. Tak podle nadpisu často hádám, jestli autor s tématem souhlasí nebo nikoliv a obojí mě zajímá. Ale musí mě zaujmout téma.

Jenže psychologové jasně říkají, že člověk si udělá názor a pak ho už velmi těžko mění, to raději filtruje realitu, aby korespondovala s názorem.

1 0
možnosti

Tomu rozumím. Tady je textů neskutečná záplava, a tak si člověk musí vybírat podle titulku nebo podle jména. A to už je na autorovi, jestli zaujme nadpisem, nebo jestli si udělá jméno. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J10i27ř85í 51T70u85r38n39e20r

10. 10. 2016 14:23

Jelikož jsem tím kolegou já, rád se i k tomuto vyjádřím. Poněkud nadneseně bych řekl, že dobří autoři mají ovlivňovat své čtenáře více, než autory jejich čtenáři. Napsal jsem, co jsem napsal, ale nemyslím si, že je ve čtenářích chyba. Čtenáři jsou, jací jsou a jejich "hypotetický průměr" odpovídá "hypotetickému průměru" doby. Chyba může být v Kvapilovi nebo v Turnerovi, že nedovedou své geniální myšlenky a nápady většinou zpracovat do formy, která jim přinese nehynoucí slávu. Podstatou však je, jestli ti, co se již na vlně nehynoucí slávy serfují, realizovali své geniální myšlenky a nápady nebo prostě jen krmí své čtenáře tím, čím chtějí být krmeni. Čest a sláva těm, kteří to umí spojit, tedy Shakespearovi, Villonovi, Joyceovi, Kafkovi a Šichtařové.

Přestože se může zdát, že je tento komentář myšlen seriózně, tak bych jen milým čtenářům připomenul, kdo je jeho autorem.:-)

6 0
možnosti

No vážně, pane Turnere - Shakespeare a Šichtařová, já jsem oněměl. ;-) Vzpomněl jsem si, jak dvojice S+Š zpracovala jednu Shakespearovu báseň: "Á proto odpouští má láska mému koni / na cestě od tebe tu jeho loudavost, / vždyť když tě opouštím, nač spěchat, co nás honí, / dokud se nevracím, je na spěch času dost... Teď ještě Jiří Suchý zpracuje něco z Markéty Šichtařové, ale nevím, kdo to zhudební? No, on se někdo najde. A jak vás napadl ten Kafka? Teď zrovna čtu znovu jeho "Popis jednoho zápasu". :-);-)

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, u mě už raší chápání... nevelké sic, ale z pupence tělo květu již prodírá se onou slupkou vstříc paprlskům slunce, by se vydralo na svět vezdejší jako jediná pravda, že čas nastojen , bych pochopila. Je to přemaličký zárodek, v pravé docenění vás naváděti k doufání netroufám si, ale zpravím o tom generaci mých pubertálních nyní dětí a ony Vás docení, vzkřísí. Případně navedu maturující, aby spolek ,,kvapilovců,,( po vzoru reků bezmála dvě století zpět (májovci))..v. jejich úsilí v roce 2060 spolku založení podporovati usilovali. Víc nemohu.:-);-)

3 0
možnosti

Tak resuscitaci budu jistě brzy potřebovat. Děkuji.

Něco jste mi ale připomněla. Kdysi dávno jedna tehdy mladá češtinářka dávala studentům číst mou poezii a prý se jim líbila. Dokonce to nějak rozebírali a bavili se o tom jako v nějaké americké škole. No ale mě, jako autora, na besedu nepozvala, abych mládeži mohl předat poznatky. Tedy naštěstí. :-);-)

2 0
možnosti
Foto

Tak, za tu legrácku karma, paňe kolego.

I když vím, že v podstatě byla míněna vážně.

3 0
možnosti

Zdůraznil jsem to v závěru, že je to míněno vážně. Děkuji. ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS