Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No Járo, musím naprosto souhlasit s Jiřím. Je to dlouhý jak dvoje Lovosice scvaklý sešívačkou, a pořád jen festival, dřez, festival, dřez...nebo džes?:-)))))

No, zkrátka je to nuda. Nic mimořádného se nestalo. Kdyby aspoň něco multikulti, nebo tak ňák A něco pikantního do názvu to chtělo. Takhle je to takové suché:-))))

Ale moc pěkně popsaná celá historie fesťáku!

A ten letošní program nemá chybu.

Můj šálek kávy - Laco!:-)

A za toto ti patří jeden palec vztyčený!:-)

2 0
možnosti
JK

Máš pravdu, hodně jsem to teď zkrátil.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, my jsme skoro sousedé????8-o

1 0
možnosti
JK

Byli jsme. Žil jsem v Přerove 35 let, ale teď už tam čtyři roky nejsem.

1 0
možnosti
Foto

Pan Jiroudek mě předešel. Tak to napíšu alespoň takto: džes? jez!

A ještě jedna věc. Ruku na srdce, pane Kvapile, byl by takový problém napsat, že na jednom z festivalů znásilnili dva arabští džezmeni nezletilou školačku a zakomponovat do názvu? Nebyl, že ne? A tím, že jste tak neučinil, jste ochudil minimálně dalších 1500 čtenářů o zajímavé události, o kterých by se, byť nechtěně, něco dozvěděli.:-)

4 0
možnosti
JK

To by jistě problém nebyl. Otázka je, jestli by to byl výmysl? Jenom by asi nebyli Arabové, ale Afroameričani a bylo by to dobrovolné, ta školačka by byla starší, ale jinak to sedí. ;-)

Jednu zajímavost ale mohu dodat. V sále zrovna zpívala Sandy Lomax a já se s někým bavil v předsálí a on mi najednou řekl, abych chvíli poslouchal a pak říkal: Slyšíš, jak je černá!? ;-) No ale znásilněné školačce se to nevyrovná.

Jinak jsem absolvoval od roku 1985 do roku 2002 všechny festivaly a podílel se na vydávání festivalového zpravodaje. Každý den před koncertem měli lidi čerstvý.

2 0
možnosti
Foto

R^ Jazz?Yes!Ten taky mohuR^ A L.D. bych rád opět někdy slyšel ,,naživo"R^

1 0
možnosti
JK

Tak ve čtvrtek 20. 10. v Přerově. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik