Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tento váš pohled na Václava Havla je mi velmi blízký.:-)

1 0
možnosti

Děkuji. Vlastně se to dalo docela předpokládat. ;-)

0 0
možnosti

Mám ráda takto vyvážené články, ano, nikdo není dokonalý, ani VH, ale přínos převažuje nedostatky, a to je pro mne důležité. Jako mladá dívka jsem chvíli pracovala v jeho kanceláři, jo, to byly časy;-)

2 0
možnosti

Děkuji. Takže jste se potkávali na chodbě? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mluvíte mi z duše. Moc pěkná úvaha. Některé z těch, co vyšly v posledních dnech, jsem ani nezvládla dočíst do konce.

Vám ale děkuji!:-):-):-)

3 0
možnosti

Asi vím, kterou máte konkrétně na mysli. Pokud se v tom nemýlím, tak tu jsem taky nedočetl. Pak jsem se k ní sice ještě vrátil, ale vlastně to už nestálo ani za to.

Já děkuji vám. R^:-);-)

1 0
možnosti
Foto

už jsem vám to napsala u KÁ... takže ještě jednou zdravím:-)R^

1 0
možnosti

J98a24r33a 57R59a81n55k

6. 10. 2016 21:25

Jedina osoba, na kterou jsem v cizine byla pysna od ranneho mladi, byl VH, to vse, co prislo po nem bylo casto dost ostudne, at uz to bylo vystupovani VK, ktery byl stale v diplomacii doma asi rodici vice honeny, presto ty odezvy venku za hranicemi byly dost malo pozitivni a to co se deje dnes je politovani hodne, navstevy mist, kde nemusi byt, ale rusti pratele to plati.....nebo neTakze za Havla, ano:-)R^

3 1
možnosti

Tak dnešní prezident je kapitola sama pro sebe. Jeho rusofilství je něco, co mě děsí, když už pomineme jiné chování, výroky o Peroutkovi a podobně.

1 0
možnosti
Foto

R^ Jo. Ale... Ale jo;-) A ta komparativní výhoda, tó teda. Ne přímo až mazaný, ale ...;-D

1 0
možnosti
Foto

P.S.: nechcete se sám pustit do toho hodnocení předlistopadového? Ne přímo historic. traktát, jen takové ,,retro". Bylo by vo čem. Včetně diskuzí. Pro ty, co neví o čem, autor jinde v diskuzi vyslovil podiv, že se nikdo doposavad o to nepokusil. Tedy nikoli na blogu. Tam znalců i ,,znalců" více než dost;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik