Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký, Jaroslave...:-) jen bych čekala, že se tu rozjede nějaké diskusní fórum fotografů... a tak já jako lajk si myslím, že tam sdělujete pravdu ohledně těch aktů...a zase si říkám, jak vážně platí i to samé, když kreslíme figuru u prken, že modelka s váhou padesát a na hranici anorexie bude míň zajímavá jak ženská, co má i nějakou tu kožní řasu - jakousi plnost po těle navíc.R^hezký den

1 0
možnosti
JK

Děkuji. Taky jsem si myslel, že se tu rozjede diskusní fórum fotografů. Jinak s těmi akty to vím. Pár holek jsem takhle nafotil a byla to pěkná dřina, nebo spíš piplačka. Vždycky se tam objevilo nějaké falešné světlo nebo naopak pitomej stín a když ne to, tak měla třeba v očích výraz jako po sedmi panácích, nebo tak něco. Teď si vzpomínám, že na aktech, co fotil Kuščinskij, měly ty holky většinou zavřený oči, nebo se dívaly jinam, nebo jim vůbec nebyl vidět obličej. No a nakonec z toho vylezla třeba zcela banální fotka a vůbec nesplňovala představu, s kterou jsem do toho šel. Kromě toho i normálně hezký holky mají bez oděvu většinou nějaké nedostatky postavy, nebo neumějí pózovat. Navíc jsem se o akty pokoušel v době, kdy jsem obecně neuměl moc fotit. Náročnější než akt bylo snad jen vyfotit Sinarem do prospektu čelisťový nebo odrazový drtič v provozu drtírny kameniva. ;-) Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Pěkná povídka! Spousta slavných fotek prý vznikla úplnou náhodou.:-)R^

1 0
možnosti
JK

To je pravda. Ono totiž fotit je vždy tak trochu na náhodu. Pokud tedy nejde o ryze technické, reklamní a módní fotky. Člověk si může všechno připravit, promyslet, ale záležitost z fotky udělá náhoda. Uvedu vám příklad sice z dokumentárního filmu, ale tam je to podobné. Kdysi kameraman Pavel Křížek natáčel dokument o plavbě Franty Venclovského přes kanál La Manche, myslím ten první nezdařený pokus. Franta se tam skoro topil, tak ho vytáhli z vody na palubu a Křížka v té chvíli napadlo strčit mu před pusu mikrofon a nahrát jeho zmatené blábolení, což udělalo z filmu úžasné drama, dodalo mu dynamiku a Křížka proslavilo. Kdyby to Venclovský v klidu přeplaval, byla by to v podstatě nuda. ;-)

0 0
možnosti

Járo, pěkné. Je v tom mnoho úhlů pohledu. Nejen při focení....:-)

1 0
možnosti
JK

Díky, Majko. Snažil jsem se o to.

1 0
možnosti
VF

Fotografovo "Kouzlo nechtěného".

Kvapilovo kouzlo napsaného.;-)

3 0
možnosti
JK

Velmi děkuji za milé hodnocení. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik