Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Velmi zajímavý nápad, jak sejít z tohoto světa. Kvituji, že padouch je tmavovláska:-), líbilo se mi to. I když nevím, jak poznal, že ona by toho byla schopná? Nad tím si tady lámu hlavu, nezdálo se mi, že by byla až tak v zoufalé situaci? Nebo mi něco uniklo?

1 0
možnosti
JK

Tak tři mega jsou docela dobrá motivace. A on si napřed ověřil, že o peníze má zájem, pak ji provokoval předváděním svých peněz, nastrčil ji vhodnou zbraň a když ji načapal při krádeži a vyhrožoval policií, důvody se spojily. Samozřejmě to bylo trochu na blind, ale protože je to povídka, tak mu sázka musela vyjít. ;-)

0 0
možnosti
JK

Děkuji. Kdybys jen tušila, co mě k tomu inspirovalo. ;-)

1 0
možnosti

Čekám na smuveném místě:-)))

0 0
možnosti

Hmm...Járo, tak to je fakt dost dobrý!:-)))

Má to úplně všechno, co od toho člověk očekává!:-)))

Přimlouvám se za to, co napsal Jiří.

1 0
možnosti
JK

To nad tebou je pro tebe. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ SkvěléR^

P.S.: byl by to trhák jako autobiografie;-)To myslím, pochopitelně, toliko jako nadsázku. Ovšem jako případ by to sedlo třeba i por,COLOMBOVIR^

1 0
možnosti
JK

Děkuji moc. Ještě by se muselo vymyslet, na co ji Columbo dostane. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Využívaje toho, že jsem se dnes zařadil hned za vás, vás také "z první vody" okomentuji:-) Povídka se mi opravdu líbila a říkám si v této souvislosti, nestálo-li by za to, nějak je souborně vydat. :-) To píši i pod vlivem skutečnosti, že jsem si všiml, že se zde propagují souborné knihy, o které bych popravdě řečeno nestál, ani kdyby mi za jejich pořízení někdo zaplatil.:-)

3 0
možnosti
JK

Děkuji. Možná by stálo zato vydat ty povídky jako soubor. Je ale neuvěřitelné, že jsem si před chvílí říkal něco hodně podobného, když jsem avízo na tu knihu viděl. A teď si musím přečíst vaši matku Terezu. :-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik