Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale hlavně asi musí chtít především člověk sám, asi...

2 0
možnosti
JK

Chtít sám..., to ano. Ale ono je to všechno nějak dohromady. Úplně na začátku ale je, že člověk musí uvěřit tomu, že to lze změnit, že se lze navrátit. A když tomu uvěří, pak přichází to chtění... atd.

1 0
možnosti

Vzpomínám na krásný koncert Acker Bilka na letňáku v Brně.;-)

1 0
možnosti
JK

To muselo být krásné. Nebyl jsem tam, což mě mrzí. Díky za připomenutí.

0 0
možnosti

Jaroslave, tak to se povedlo!:-) A moc!

Ano, i já mám tu melodii "v uchu":-)

Lepší doprovod ke "zrození" sis nemohl přát!:-)))))))

Acker Bilk byl klasa, která nemá snad náhradu.

2 0
možnosti
JK

Měl jsem štěstí, že otec byl jazzový hudebník, tedy také a i když ne především. No a Acker Bilk, napíšu to možná nadneseně, ale teprve s ním dostal klarinet opravdový smysl. :-);-)

2 0
možnosti
Foto

Tuto nádherně tklivou melodii v podání "pana Mistra klarinetu A. B." znám už velmi dlouho a děkuji vám pane Kvapile za její připomenutí. R^

1 0
možnosti
JK

Já ji znám také hodně dlouho, vlastně od doby, kdy vznikla (1962) a kdy jsem jako malý kluk nevěděl ani, o co jde a kdo to hraje. Pro mě byla spojena s otcem a když ji hrál, tak se mi líbila. Děkuji vám. :-)

1 0
možnosti
JK

Děkuji. Nebyl jsem si jistý, jestli to mám zveřejnit. Připadalo mi to moc osobní. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké.:-)Báseň, skladba i obé propojující vyznání.

3 0
možnosti
JK

Moc děkuji. Bilk samozřejmě hrál spoustu skvělých melodií (třeba Bridge Over Troubled Waters, nebo La Paloma, Feelings atd.), ale Cizince na pobřeží mám prostě v krvi. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik