Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaroslave, tak to se moc povedlo.

Pěkně jsem si početla. Moc hezky zpracované téma - neotřele.

Díky!

1 0
možnosti

Já děkuji tobě za milou reakci a jsem moc rád, že se ti povídka líbí. :-)

1 0
možnosti

Dost dobrá povídka! Do jisrté míry "generační" a přitom s tajemstvím. Takový způsob psaní je mi hodně blízký :-)

1 0
možnosti

Děkuji. Od vás mě uznání těší obzvlášť. Ty motivy, co z toho udělaly do jisté míra "generační" povídku, se vylupovaly postupně, jak jsem to psal. Většinou mám dopředu představu, odkud kam příběh povede, ale tentokrát byla na začátku jen ta trojka s konečnou na Kubáni. :-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik