Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Úmyslně píši k jinému článku, protože je to moje osobní vyznání (ve vší počestnosti;-)) jen pro Vás, ne pro ostatní diskutující.

Před časem jste chtěl znát můj názor na Vaši sondu do "ženské duše" v povídkách z redakce.

Pak jste napsal o Jolaně a mně tekly slzy. Můj třetí syn (IQ 68-70) byl posmívaný otloukánek od normálních dětí hůř než Rom.

Báseň o koních není jenom krásná, je hvězdná! Slyším je, vidím .....

Když dokážete člověka tak vzít za srdce, zasloužíte si tu nejupřímnější poklonu. :-)

1 0
možnosti
JK

Já vám opravdu moc děkuji. Jestli moje báseň i povídka o Jolaně na vás takto zapůsobila, je to velká poklona pro mě. Pokud jde o koně, tak ti si jistě zaslouží opěvování a v příběhu o Jolaně jsem se pokusil upozornit na jisté stereotypy v pohledech na určité lidi podle jejich vnějších znaků, což může vést i k osobním tragédiím. Doufám, že u vašeho syna to nemělo až tak fatální dopady.

Včera nebo předevčírem jsem zde uveřejnil další povídku, tentokrát s trochou tajemství a iracionálními prvky. Ještě jednou děkuji. :-)

0 0
možnosti
JS

Na tom hrádě strašá! Ja ja jáj – tam strašá! Dávno pradávno tému, co žílo na Čórtovu hrádu pleméno loupeživejch rytýřů. Ha tý lotrové mordováli kupce ha poutníky, keho pak neutrátili, toho ukrutno tejráli nebo hladom moříli. Hale skrzevá tý hovadný skutkové musíli všici po smrti do pekla, kde čort rozkázal jejích zatracenejm dušám, haby strašáli na hrádě jak zjednaný. Ha to strašání těch duchů proklatejch bylo vopravdu k nevyderžení, že tý potomkové, co tam bydláli, utékli do světa širýho, ha necháli Čórtův hrád napospás kulichům ha NETOPEJRŮM!

Dovolil jsem si nabídnout malou relativní exkurzi do historie Hrádu ;-D

1 0
možnosti
JK

Relativní? Tak snad alternativní. Jo jo, to se dá říct vlastně o každým hradě a o panovnickém tuplem. Nemůžou se ale všechny hrady jmenovat Čórtův hrád.

0 0
možnosti
Foto

Bazilika sv. Jiří je takhle nádhernáR^ a pak ten diagonálou rozdělený formát - bílo v jedné půli a okna a kružby a fiály v druhé...paráda

přeju Vám hezký víkend...:)

2 0
možnosti
JK

Děkuji. Musel jsem se snažit, aby to nebylo úplně banální. ;-):-)

1 0
možnosti
JK

Nevím, ale já jsem tam žádné fronty v té době neviděl. Původně jsem tam ani nechtěl, ale měli jsme v úmyslu jít od Belvederu do Jeleního příkopu a odtud takovou stezkou kolem Chotkovy ulice na Klárov, aby si vnouček užil té stezky, ale byla zavřená, tak jsme vyšli Jelením příkopem nahoru na Hrad a odtud cestou, jak naznačují fotky a po Starých zámeckých schodech na Klárov, ale fronty veškeré žádné. Kontroly tam byly, nám prohlídli zavazadla jen v Belvederu, ale takovým způsobem, že kdybych tam měl bombu, tak si toho ten policajt nevšimne.

0 0
možnosti
Foto

R^ Paráda.

Taky už jsem tam delší čas nezavítal;-(

P.S.: věřím, že máte velkorysou partnerku, některé z objektů jsou též jaksi ,,poutavé";-)

1 0
možnosti
JK

Velkorysou partnerku mám. ;-)

0 0
možnosti
OP

Fotky máte pěkný, ale za stávající situace, kdy fronty občanů jsou vábničkami pro teroristy, by tam nikdo páchnout neměl

0 2
možnosti
Foto

Teroristé exhebicionisti, možná i kýmsi placení;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Neidentifikuji se s žádnými politickými, profesními, náboženskými, myšlenkovými či jinými směry a skupinami. Pokud se některý můj text nebo části textů shodují s názory takových směrů a skupin, je to buď náhodné, nebo způsobené prostupností myšlenek různě zaměřených lidí. Píšu si, co chci a co mám potřebu napsat. Naopak nepíšu ve jménu ani z pověření nikoho jiného. 

https://kvaj.blogspot.com

Seznam rubrik